Как да пишем Scripts за Medieval II : Total War Kingdoms

Тъй като освобождаването на “ Medieval II : Total War “ 2006 г. от SEGA , издателят пусна експанжън пакет , наречен “ Kingdoms . “ Заедно с базовата игра , “ Kingdoms “ разполага напълно приспособима код , което позволява на потребителите да създават скриптове и модификации за играта , независимо дали големи или малки . Ако искате да създадете скрипт за вашето копие на “ Medieval II : Total War: Kingdoms „, имате нужда от Notepad файла и познаване на езика партида файл Microsoft . Инструкции

1

Отваряне на нов екземпляр на Notepad на вашия компютър.

2

Въведете кода, който искате да използвате. Например , ако искате да накарате “ Medieval II : Total War “ . Да използвате друг конфигурационен файл вместо този по подразбиране , тип “ medieval2.exe @ x.cfg „, като замените “ X “ с името на вашата конфигурация <Бразилски >

3

въведете следния код под всеки код въведете вас: “ medieval2.exe – IO file_first . „. Всеки път, когато направите своя собствена партида файл , този код е длъжен да уведоми “ Kingdoms “ , че вие всъщност с помощта на модификация.

4

Натиснете „Ctrl “ и “ S “ и изчакайте за диалоговия прозорец, за да се появи. Тип “ x.bat “ с кавичките , като замените “ X “ с желаната от вас име на файл .

Вашият коментар