Как да се изчисли Атака Модификатори в Pathfinder

За да се определи дали една атака е успешна или не , трябва да се сравни резултатът на атака към класа доспехи на мишената. Ако резултатът на атака е по-висок от този клас доспехи на целта , след това атаката е била успешна. Ако резултатът на атака е по-ниска , а след това е пропуск . За да се определи резултатът на атака, първо извъртиш d20 . Добавете атака модификатор . За да се изчисли , че модификаторът атака, трябва да добавите и /или изваждане на няколко различни модификатори въз основа на способността резултати , размер, заклинание ефекти и външни променливи. Инструкции

1

Намери своя база бонус към атаката ( БАБ ) в класацията изброявани във всеки клас от символи секция на основната Правилник . По принцип , бойни герои – бойци, варвари Рейнджърс Paladins – започват с BAB на един с едно ниво и напредъка на една за ниво : Докато не- бойни герои – магьосници , крадци , духовници , друиди , бардове – Започваме с BAB на нула при първо ниво и да прогресира по -бавно.

2

Добавете сила модификатор към меле атаки и си сръчност модификатор да варира атаки. За да изчислите Вашата способност модификатор , разделете си способност резултат от две , закръгляват надолу и след това се изважда пет . Например , резултата способност от 18 или 19 ти дава модификатор на четири .

3

Добави размер си модификатор . Повечето раси са нормален размер , докато полуръстове и гноми са малки . Нормалните размери героите имат размер модификатор на нула: Докато малките герои имат бонус от един . Виж графиката на размера модификатор (стр. 179 на основната Правилник ) за пълен списък на модификатори на площ .

4

Добавете гама наказание до варира атака. Ако целта е в обхвата на изброените по оръжието , този брой ще бъде нула . Ако целта е по-далеч от границите в списъка, след това се добавят отрицателна два гама наказание за всяка единица обхват на разстоянието между стрелеца и целта. За пример , на кратко – лък има обхват от 60 метра. Ако целта е 80 метра , а след това има редица наказание от две отрицателно . Ако целта е 125 метра , наказанието е отрицателен четири .

5

Добави всяко оръжие или т. бонуси.

6

Добави някакви бонуси от тренировката с оръжия , ако е приложимо . Обучение Weapon добавя плюс един , за да удари бонус за избрана група от оръжия – . Като брадви , тежки остриета , леки остриета, арбалети и бухалки

7

Добави всякакви други атака ролетни модификатори , които са приложими . Таблица 5.8 на страница 195 на основната Правилник изброява възможните модификатори за атака . Някои примери на щурмови бонуси включват флангова ( 2 ) , Invisible ( 2 ) и по-високи места ( +1 ) . Някои негативни модификатори за атака са Заслепен (-1 ) , да се разклатят ( -2 ) , Prone (-4 ) , и Entangled ( -2 ) .

Вашият коментар