Способността бързо да добавяте или изваждате числа ще помогнат на студентите по време на тестове по математика . Колкото по-малко време да приемете , за да завършите един проблем , толкова повече време можете да похарчите за други проблеми. Има много електронни игри на разположение, които могат да бъдат използвани, за да съдейства за обучението на ума си да го прости проблеми бързо. Timer
Всяка игра ще трябва да включва някаква форма на таймер. В „Speed математика „, таймерът е обратно броене часовник, който спира играта, когато тя достигне нула. В “ Grand Prix умножение “ и “ Division Drag Race „, вие сте задали като шофьор в състезанието , така че таймерът е малко по- концептуални, и можете да сравните времето си на времето, което отнема на опонента си да пресече финала линия.
Точност
в много електронни игри образователни , играта е присъща наказание за грешни отговори . Много игри на скоростта заменят този с точност механик , като „Speed математика „, която представлява процент на играча на верните отговори в края на рунда . Това не е толкова много за получаване на въпросите правилно или грешно , но за колко можете да отговорите и колко бързо . Това означава, че няма дузпа за грешни отговори , а вместо това от загуба на играта, вие просто ще разберете как точно сте били . В “ Ultimate Speed Math “ можете да получите сертификат за постижение с броя и времето си