Как да създадете ваш собствен Atari Games

Atari игри са едни от най-старите игри в пазара за видео игра. Първоначално излиза в края на 70-те години , на Atari 2600 продължило и през 80-те . Много хора все още се проектира и да освободят нови Atari игри всяка година. Уеб сайтове като Atari Възраст помогне рекламират и продават тези игри . Проектиране на вашия собствен Atari игра се разбиране на език за програмиране , способността да се изработи игра и е в състояние да конвертирате вашите код в годен за игра игра. Инструкции

1

Изберете игра жанр за проектиране . Игрови жанрове варират в зависимост от игровото си цел. Pac -Man тип игри включват играчи ядат малки точки , докато се придвижват през лабиринт и да се избегне враговете си. Car- състезателни игри се нуждаят от песни и противници . Стрелба игри се нуждаят от пушки, различни нива и агресивни врагове.

2

Научете езика за програмиране 6502 . Това е езикът за кодиране, която Atari програмисти използват, за да направят своите игри. Има уроци за този език за програмиране в 6502.org .

3

Използвайте текстов редактор, например Microsoft Word или Notepad да кодирате вашата игра. Вие няма да бъдете в състояние да тествате вашата игра , докато не са кодирани цялата игра . Не се притеснявайте за това, докато не са готови. Запазете готовия файл като “ filename.asm . “

4

Изтегляне DASM на програмата от сайта на Atari 2600 . Копирайте и поставете кода си в тази програма, за да го превърнете в четим код. Файлът ще бъде записан файл бен . Запазете го като “ filename.bin . “

5

Изтегляне на Atari емулатор от сайта на The Emulator зона . Emulators симулират оригиналната среда игри на Atari 2600 игри машина . Има много различни емулатори налични . Изтегляне на най-малко три емулатори .

6

Играйте тествате вашата игра , като го извикате във всичките си емулатори . Играйте тестване на вашите игри помагат да открием кодиране грешки, които може да са направили . Ако намерите кодиране грешка , отворете текстовия файл на вашия код и да намерят грешката . Редактирайте текста и сглоби си бин файл в DASM . Повторете този процес , докато не се разрешат всички грешки.

Вашият коментар