Как да пуснете Low Level Dungeons и Dragons Campaign

структура на известната писалка и хартия ролева игра Dungeons и Dragons е разбит на четири покачващи нива , които започват с ниските нива на базово ниво . Вашата кампания се счита за “ ниско ниво „, ако вашите герои са между първо и пето ниво на опит . Тези ранни нива могат да бъдат най-забавно , тъй като те са героите в сериозна опасност по-често и да ви накарат да се запази внимателно следите вашите resources.Things ви е нужно
Подземия и дракони правилници
зарове
листове Символни MarketBook.bg: Покажи повече инструкции

1

растителна семената на крайната посока на кампанията. Направете това възможно най-рано , като от сделката играчи със ситуации , които са леко свързани с основната парцела , но не са твърде трудно за герои от ниско ниво . Можете да се хвърлят в съвети за това къде кампанията се пътува без раздаването на цялото шоу от като героите се движат прокобата на хората, работещи за главния антагонист , или с тях се справят с последиците на някои нечестив сюжет антагониста вече е в ход .

2

Дайте на героите изобилие от възможности за почивка между пристъпи на борба и да имат време да планирате за бъдещи срещи. Не забравяйте, че героите от ниско ниво , имат много малко ресурси, с които разполагат, и са много по- вероятно да умрат по време на битка , ако те не разполагат с достатъчно време, за да се лекува или се подготвят нови магии .

3

Накарайте вашите играчи да запазят внимателни сметка на ресурсите си героя на всички времена. Защото героите си вероятно имат много малко богатство и няма възможност да създават свои собствени съоръжения , те трябва да се борят с прости неща, като запазване на пълния колчан със стрели или е в състояние да си позволят по- добра храна в хана в края на деня . <Бразилски >
4

Направи героите работят усилено за няколко дребни магически предметите, които те ще придобият най- ранните етапи на играта. Вашите играчи ще оценят тяхното съкровище много повече, ако те наистина трябваше да излязат от пътя си , за да го придобие. Ги възнагради за използване на главите им и като се има предвид неща като бойни тактики и използване на терена в своя полза.

5

Имате героите се справят с проблеми, които са само на незначителни загриженост в голямата схема на нещата , като например помага на едно малко село решаване на убийство , или въпроси, които са големи притеснения , но само за малка група от хора, като например убийството на лидера на орк орда , преди той да може да събере войските си , за да нахлуе в селото.

6

Имайте предвид, подобно на други герои , че партията трябва да се срещне с . A двойка на назадничаво селски тикви, които успяха да се докопат до няколко мечове и правописа книги няма да има причина да получите куестове от царе или барони . Въвеждане на символи на страната, която ще стане по-късно или важни контакти , които може да им помогне с въпроси, които не могат да се справят сами по себе си , като приятелски магьосник, който може да идентифицира предмети или разбойник , който има контакти в местната крадци гилдия . <Бразилски >
7

Помислете за поставяне на ранните етапи на кампанията в изцяло градска среда , където героите трябва да оцелеят социални срещи , като използват своите съобразителност или нечестни герои могат да печелят опит бране на брави и снемане на капани. Градските срещи позволяват на партията да работят своя път към по-високи нива, без да се налага да се притеснявате за получаване заклани от чудовища в тъмница заради няколко нещастни ролки.

Вашият коментар