Как да си направим една Halo Reach Invasion Карта

An Invasion карта в Halo Reach не е толкова трудно, колкото изграждането на картата обикновено в режим Forge . То просто изисква малко по-задълбочено работата и конкретни точки, за да получи карта, която е достъпна и забавно да се играе . Ето няколко насоки, за да се изгради един забавен карта, за да играе в режим Invasion . Инструкции

1

Изграждане на три цели за всяка фаза на играта. Първо, A обективна територия чрез поставяне на обект от картата и придава стойност на INV_OBJECTIVE и определят района около него. На второ място, да създаде зона за нападение със стойността на INV_OBJ_FLAG и целта CTF със стойността на INV_OBJECTIVE и също така да определите зоната около него. На последно място , да възложат фаза номер едно , две или три за всяка цел чрез областта на Spawn Sequence .

2

Настройване на три места, мицел за всеки един от играчите на страните спартански и елит. Първоначална място мицел първи за всяка страна , когато те започват мача с или червен или син . На второ място, да създаде място Backfield мицел и за двата отбора , така че те могат да хвърлят хайвера си в различни точки на картата, като използва стойността на INV_RES_ZONE . На последно място , създаден Поетапно място изчадие използвайки INV_RES_P1 или P2 или P3 стойност , всеки P описва какво екип може да го използвате с 3 са двата отбора.

3

Създаване на безопасна зона, в която карта , тъй като картата ще трябва граници да се направи игра забавно. Използването на Hard Safe Zone ще убие играч при пристигането докато с Soft Safe Zone, те ще имате 10 секунди, за да получите обратно към картата .

Вашият коментар