Какво е Pip в Backgammon

? A пип в табла , както във всяка игра на зарове , се отнася до точка на зар . Backgammon използва четири стандартни зарове, с между един и шест пипса от всяка страна. В повечето случаи , всеки играч хвърля два зара на всеки ход, след това се премества в същия брой места , като общият брой на семки , показани на два зара. Идентификация

Всяко табла комплект включва два зара на всеки от два различни цвята , обикновено кафяво и бяло или бежово. Те са също така цветовете на игровите пластинки . Всеки играч избира цвят и използва заровете , които съответстват на неговите или нейните игра парчета. Семките в табла всички могат да са черни , или те могат да бъдат по- контрастен цвят , за да се вижда по- лесно на по-тъмни зарове.

Function

Играта започва с всеки играч подвижния един зар . Играчът , чиято матрица показва най-голям брой или семките отива първият . След първия рунд, всеки играч хвърля двете си зарчета на повечето завои. Броят на пипса от всяка матрица се разглеждат отделно в табла . Така например , ако зарчетата показват пет пипса и два пипса , играчът може да се движи едно парче две помещения и един пет места , или едно и също парче две и след това пет отделения ( или пет , а след това два интервалите) .

Значение

Тъй като целта на табла е да преместите всички нечии парчета по целия път около дъската и евентуално да ги премахнат , по-голямата част на играта се свързва с късмет и способността за хвърляне на зара , показващи най-голям брой семки. Има и някои умения участва , по отношение на вземането на решение кои парчета, за да се движат , на която пъти .

Предупреждение

Има няколко усложнения , които правят тази основна форма на игра играе по-интересно. Ако един играч хвърли брой пипсове , които отговарят на пространството , заемано от един от парчета на противника , играчът може да се движи там и премахнете противниковата фигура от дъската , принуждавайки го да се връщаме в началото . Също така, ако двама от парчета на играча да заемат едно и също пространство , нито един от фигури на противника може да кацне там в края на преброяването на една матрица (макар и повече на парчета същия играча могат да споделят пространството , ако е необходимо).
<Бразилски>
Ползи

Ако играчът хвърля два зара със съвпадащи номера на пипса ( двойни ) , играчът използва всеки номер два пъти. Например , ако играчът хвърли двойни петици , той или тя се движи общо двадесет места , с едно , две, три или четири различни парчета.

Вашият коментар