Как да направите вашия собствен увеселителен парк Games

Видео игри несъмнено са популярна форма на забавление в днешната дигитална ера. Сред популярните жанрове играта са в увеселителен парк игри , известни също като увеселителен парк тренажори , които имитират опита и усещането за реалния живот влакче в увеселителен парк яздя . Като такъв , играчите обикновено се дава възможност да тествате множество разходки , както и вози по-модерни и по-дълги каботажните чрез по време на игра награди. За да направите свои собствени увеселителен парк игри , няколко инструмента, трябва да се използват ефективно да комбинирате вашите идеи и да ги конвертирате във видео game.Things ви е нужно
3D моделиране инструмент
Програмиране език /инструмент

Покажи Още Инструкции

1

Планирайте вашата концепция в увеселителен парк на играта . Колко влакчета ще има ли ? Ще бъдат незабавно на разположение или отключена чрез различни задачи , дадени на играч ? Как ще цялостния напредък опит като играчите се вози всеки увеселителен парк ? След като си в увеселителен парк игра идеи са анализирани , можете правилно да ги изпълни, в окончателната версия на играта.

2

проектирате свой увеселителен парк игра модели. Всички игри герои и предмети трябва да бъдат създадени с трета страна, 3D моделиране инструмент. Разработването на такъв варира значително от прилагането , но крайният резултат винаги може да бъде постигнато чрез всяка програма , която искате да използвате. Различни видни инструменти включват Blink 3D, епископ 3D , 3D Canvas и Blender . Веднъж разработен , запишете вашите модели чрез главното меню или опция спестяване в рамките на своята потребителски интерфейс на приложението.

3

Внос завършени вашите 3D модели чрез инструмент за разработка на видеоигри или всички предназначение програма език за програмиране. A инструмент за развитие е по същество един от най- трудните стъпки в създаването на своя увеселителен парк игра. След като всички модели са внесени през главния „Open“ от менюто или потребителски интерфейс на програмата , да възложат всички необходими скриптове, за да ги доведе до живот. Например, въвеждане на набор от поведенчески модели , като например скоростта на ужасите е , продължителността на времето, тя ще тече , както и каквито и да било последици за постигане или липса на дадена задача. Скриптове и самия програмирането варира от програмата , макар и популярен избор за игри включват DarkBasic Pro, GL Basic и Game Studio.

4

Запиши си напредък , експортирате в увеселителен парк игра и да го тестваме . Процесът на изпитване се състои от игра през собствения си творение за откриване на потенциални проблеми или несъответствия . Уверете се, че изпълнява всяка задача предварително сценарист . Ако са необходими промени , да направи всички необходими промени чрез функцията за програмиране на избор и да презапишете остарялата версия изнася.

Публикувано в Games

Вашият коментар