Mordheim Нощни Goblin Правила

“ Mordheim “ е настолна схватка – симулация игра , произведени от Games Workshop и свързани с по-голям “ Warhammer Fantasy “ игра, която компанията. Играчите използват 15 до 20 модели, за да се бори битки в кампания . Настройката на игра включва редица стандартни фентъзи раси , включително и орки, beastmen , елфи и гоблини . В нощта Goblins са неофициални Warband проектирани от Terry Maltman , но никога не освобождават в официална публикация Games Workshop . Нощни Goblins

Това гоблини подвид живее най-вече в планинските пещери и реагира слабо на слънчева светлина. Нощни Goblins носят тъмни, широки дрехи , за да ги защити , когато те идват над земята . Нощни Goblins може да поемат Побеснял състояние, подобно чрез пиене на отвара, направена от Mad Cap Гъбата . Тяхната най-емблематичните оръжие е метална топка в края на една верига , която те върти около телата им. Нощни Goblins са забележителни за тяхното ненадеждност ; те могат да продължим да се борим , докато не умре или разпиляване при първите признаци на проблеми .

началото Warband

A Night Goblin армия , или Warband , трябва да съдържа най -малко три единици и не повече от 20 единици , в това число един Big Boss . The Warband също може да включва до една Shaman , четири босове , две Фанатиците , един трол , пет Пещера Squigs , пет Snotlings и произволен брой обикновени Нощни Goblins . Въпреки това, не можете да използвате повече Пещера Squigs , вид зъбата подземен чудовище , отколкото имате Нощни Goblins . Набирате Warband и купуват оборудването си със започването злато на 500 корони. Нощни Goblins са обект на омраза , когато костилка срещу джуджета , и страдат от специална Animosity черта, която може да доведе до войските до разправия вместо бой.

Публикувано в Games

Вашият коментар