Как да правите снимки на Race Cars С 35мм Camera

Дали това е Indy , CART , Фондова или Formula One, състезания предложим прекрасен спектакъл за всеки фотограф . Цветовете и блясъка на колите , както и всички действия , която се провежда едновременно на пистата и в бокса , ще ви даде много възможности да завладяващ снимки . След като сте определили добра локация , и толкова дълго , колкото следват добрите техники на камерата , трябва да бъде осигурена за напускане на събитието с впечатляващи pictures.Things ви е нужно
Camera
Film патрон
монопод или статив MarketBook.bg: Покажи повече инструкции

1

Пан колите , тъй като те ви мине. Speed ​​е централен елемент на автомобилни състезания . Днешните 35 мм камери, дори и точка-и – стрелям фотоапарат от нисък клас , имат достатъчно бърза скорост на затвора, за да се замразява действието. Докато вие ще получите хубава снимка на автомобила , вие губите чувството за скорост. За да улови ефекта от това колко бързо колата се случва , настройте фотоапарата си към по-ниска скорост на затвора . Включете режим ви фотоапарат експозиция на “ приоритет на затвора “ и да зададете скоростта на затвора до 1/125 от секунда , и когато колата минава, насочете камерата в един момент на колата – може би броят на вратата , или на водача шлем , ако тя е с отворен кокпит – и държите камерата на това място , когато колата минава . Това ще създаде картина , в която колата е рязък , а фонът е в мъгла , като усещане за това колко бързо колата се случва . То също е чудесен начин да се даде повишен акцент върху темата. Тази техника отнема известно практика , така че не го тревожи , че не го получи от първия път. При използване на тази техника , защото тя изисква от вас да използвате по-бавна скорост на затвора , помислете за използване на монопод или статив, за да ви помогне да държите камерата стабилно по време на снимане .

2

Използвайте увеличена дълбочина на рязкост. Дълбочина на полето се отнася до колко от снимката не е на фокус . И тя варира в зависимост от вида на обектива , който използвате. Вие контролирате дълбочината на рязкост от диафрагмата ( отваряне на обектива ) настройката на вашия фотоапарат. A голям отвор , обозначен с по-малък брой на f2.8 или по-ниска , дава една много малка дълбочина на рязкост. A малък отвор , обозначен с по-голям брой на f16 или по-висока , ще ви даде по- голяма дълбочина на рязкост. Като дълбоко дълбочина на рязкост е от решаващо значение при фотографиране на бързо движещи се обекти , особено ако те се движат към вас . Вашият обектив може само да се съсредоточи толкова бързо , и когато тези коли се движат толкова бързо, тъй като те са , че в милисекунда между когато вашата камера фокусира и задейства затвора , колата се е преместил . С дълбоко дълбочина на полето , по- на фона и предния план влезе в остър фокус . Предимството е в това, че за по-дълъг част от пътя на колата той ще остане в центъра на вниманието на снимката .

3

Регулиране наситеността на цветовете . Това е настройка на фотоапарата, толкова важно, колкото техниката си на снимане. След като скоростта , с цвета на състезателни коли и костюми за противопожарна защита на носени от водача и яма екипажа са много колоритен . Много от днешните 35 мм цифрови фотоапарати имат настройка на цветовете , която е посочена като жив или засилено . Опитайте няколко изстрела с настройката на място , за да видите ефекта върху вашите снимки.

Вашият коментар