Как да деактивирате Mipmaps на TF2

„Team Fortress 2 “ е шутър от първо лице за PC , който включва стилизирани графики , до голяма степен , в опит да направят играта по-лесно да се движат по компютърни системи с по-малко , отколкото – впечатляващ хардуер. Въпреки това, играта все още разполага с много цветни ефекти и висок брой на пикселите , които могат да бъдат проблем за посочените по-горе компютърни потребители . За щастие , Valve, разработчик на играта , дава възможност за деактивиране mipmapping , което е функция, която изисква значително количество системни ресурси, но прави графика на играта се появяват отчетливи . Инструкции

1

Въведете мач в „Team Fortress 2 “ Можете да въведете всякакъв вид мач искате. Вие просто ще трябва да бъде в състояние за достъп до екрана на конзолата , което може да бъде направено от всеки режим в играта.

2

Отворете екрана Console , като натиснете клавиша тилда (~ ) . Ще се появи меню и кутия с много текст.

3

Тип “ r_textureMode GL_LINEAR “ без кавички в кутията. В играта ще ви подкани , че трябва да се рестартира. Когато го прави , mipmapping ще бъдат деактивирани .

Вашият коментар