Как да се направи карта в Alien Swarm

“ Alien Swarm “ е отбор- базирани тактическа екшън игра, освободен от Valve Software за PC през 2010 г. Това се обновява на освобождаване на общо превръщане Министерството на отбраната за “ Unreal Tournament 2004 “ удря силно с подобрена графика , неистов геймплей, и ужасяващи срещите с извънземни около всеки ъгъл. Не само, че играта да се изтегли безплатно от услугата “ Steam “ Valve Software , тя също така идва с карта редактор , който позволява на играчите да създават и споделят своите собствени вълнуващи кампании. Осъществяване на потребителска карта в “ Alien Swarm “ не трябва да бъде прекалено сложно за всеки, който има някакъв опит 3D моделиране. Инструкции
Създаване и текстуриране обекти

1

Open Steam и изтегляне на “ Alien Swarm “ , ако не сте го направили. Кликнете върху менюто “ Библиотека “ и кликнете върху “ Всички игри “ падащия списък

2

Изберете „Инструменти“ и щракнете два пъти върху “ Alien Swarm – SDK “ . Списъка под „Инструменти „от лявата страна на менюто. Кликнете с десния бутон на позиция “ Hammer World Editor“ в менюто “ Alien Swarm Authoring Tools“ , който се появи и изберете “ Launch „. Сега кликнете върху „File“ и “ New „.

3

поставя предмети в горния десен ъгъл „отгоре “ Pane оглед с „Block Tool . “ Това е най-добре да се поставят на първия обект на картата на точка произход (когато сините линии в поглед отгоре се пресичат ) .

4

Настройте размерите на блока , като щракнете и плъзнете на бели точици , които се появяват при неговите ъгли и ръбове , когато е избран . Натиснете Enter, за да се създаде реалното куб . Този обект ще служи като отправна стаята на вашата потребителска карта .

5

Използвайте “ Selection Tool „, за да изберете куба и кликнете с десния бутон върху обекта, в някоя от 2D изгледи. Изберете “ Направи Hollow „, за да включите вашия куб в една стая със стени, под и таван . Можете или “ разгрупирате “ компонентите на вашия куб или щракнете върху “ Toggle прилагане текстура “ инструмент и изберете отделните лица на обект за прецизно детайли.

6

Изтриване на тавана. “ Alien Swarm “ се играе от гледна точка на птичи поглед виждане ; По този начин , на върха на куба ще възпрепятстват видимостта на играча. Изберете горната част на куба след “ дегрупиране “ обекта ( или докато менюто “ Toggle Texture Application“ е активна) и натиснете Delete от клавиатурата .

7

Щракнете върху “ Browse“ в непосредствена близост до малкия площад на дясната страна на интерфейса на картата редактор. Това ще доведе до избор на текстури.

8

Изберете модел и кликнете двукратно върху него . Вие ще излезете от менюто текстура и откриете, че малката кутия в дясно сега съдържа текстурата , която сте избрали . Изберете обект и кликнете „Приложи Current Texture „, за да добавите повърхността.

Поставяне на лица и структурата Seals MarketBook.bg: 9

Изберете “ Entity Tool “ и кликнете точката в вашата вдлъбнати стая, за да се създаде характер играч. Можете да преместите характер в рамките на картата с ляв щракване и плъзгане ( гарантира, че той стои на твърда почва ) . Задръжте Shift преди плъзгане на характера да се създаде клонинг .

10

Промяна на характера на даден субект, като кликнете върху него с левия бутон на мишката , щракнете с мишката върху него в един от гледка към стъклата на 2D и след това изберете „Properties „. Сега можете да укажете на обекта „Клас “ с помощта на падащото меню в прозореца, който се отваря. Можете да създадете нещо от цели за чудовища , използвайки тази техника.

11 <​​р > Изберете едно предприятие и да промени своя клас на „Light „. Промяна на цвета на светлината , като кликнете върху “ Brightness “ и “ Pick Color „. Вие можете да регулирате височината и разположението на светлината , като щракнете и плъзнете неговата лице в някое от стъклата View. MarketBook.bg: 12

Създаване на куб , който е много по-голяма от първоначалната си стая . Размера и позицията на нова кутия така , че напълно обгръща първата куба. Нанесете “ toolsnolight “ текстура към новата кутия .

13

Кликнете върху обекта с десния бутон на мишката в 2D прозореца и изберете “ Равенство на предприятието. “ Промяна на класа, към “ func_brush “ и възлага на четката име. Пресъздайте тези обекти и да ги обграждат стаите на вашата карта, за да се предотврати “ изтичащи “ грешки .

14

Save картата си в „\\ SteamApps \\ общата \\ alienswarm \\ рояк \\ Maps \\“ директория , когато готови да го тестваме . Натиснете F9 в редактора , за да стартирате картата. Натиснете “ Expert … “ и натиснете “ Go! “ да вземе тест драйв .

Вашият коментар