Как да направите своя собствена RPG Personality Quiz Character

Някои ролеви игри, като “ Dread „, използват въпросник характер , за да създадете и двете героите играч ( PCS) и сюжета на играта. Други игри използват символни тестове, за да ви помогне да се придаде съдържание на символ. Някои издания на Shadowrun имат проучване на 20 въпрос да ви дам един начин да се развива на фона на вашия характер . Вие не трябва да играе една от тези системи, за да използвате викторина характер да помогне на играчите си да съсредоточат своите идеи и да създадете герои , базирани на личност вместо на статистиката. Викторини могат да бъдат многократно избор или кратък отговор , в зависимост от това как искате да ги използвате. Колкото по-сложни теста , толкова по- заден план и личността на героите ще имат . Можете да използвате теста като упражнение , за да получите вашите играчи да мислят за своите герои , тъй като хората , вместо Stat блокове , или можете да се изработи система, чрез отговорите на теста генерират статистика. Инструкции
Въпроси , които се развиват Character

1

започнем с основите . На колко години е вашият герой ? Каква е неговата раса ? Когато той е от ?

2

Задавайте въпроси за детството на героя . Въпрос A проба може да бъде „Моята любима играчка като дете е : . A) меч играчка , б) химия набор или C ) топки за жонглиране “ Тези тип въпроси се играчите да обмислят защо са избрали този клас или окупация , че те го направиха. Ако се прави кратък отговор тип викторина , можете да попитате вашите играчи да ви разкажа за любимите си детски спомен .

3

Задавайте въпроси за взаимоотношенията на героите с техните семейства, за да им помогне определи какво дома им е бил живота . Проба множествена въпрос на избор може да бъде “ Моят семеен живот е : A) добър , B ) дисфункционално , или C ) Аз нямам семейство . “ Алтернативно , можете да поискате от играчите си, за да се опише една семейна почивка събиране .

4

попитам защо характера избрахте професията си или клас . Имаше ли конкретен инцидент, който го накара да реши да вземе на работа, която сега има ? Имаше ли друга работа преди това?

5

Поза хипотетични въпроси . “ Царят е лош човек, но премахването му ще дестабилизира страната във време на война Вие: . A) го отстрани или иначе , B ) да изчака , докато войната свърши или C ) го остави в сила. “ Въпроси като тази помощ играч определят морални убеждения на неговия характер . В кратка форма отговор на викторина , попитайте играчите да пиша за морален компас своите герои “ : . Където те развиват тяхната морален кодекс , който влияе своята морална процес на вземане на решения , или какво мислят за морални кодекси в общ

6

Използвайте аксиоми да помогне на играчите да определят Outlook своите герои “ на живота . „The аксиомата , че най-добре ме описва е: A) живот е само една купа на череши , B ) , който умира с най-много играчки, печели , или C ) Златното правило . “ В един кратък отговор викторина , попитайте играчите да напише аксиомата, че те се чувстват най-добре представя техния мироглед .

7

Използвайте въпроси , които помагат на даден играч се определи чувствата си героя за власт или на закона. „Правилата са: а) правила за причина , B ) означаваше, за да бъдат нарушавани , или C ) най-добре оценяват за всеки конкретен случай. “ Ако сте с помощта на кратък отговор викторина , помолете го да се опише това, което той ще направи, ако е видял извършването на престъпление .

8

Задавайте въпроси за чувствата на героя за други хора . “ A непознат е: A) приятел Все още не съм срещал , B ) някой, който няма да бъде пропусната или C ) Най-добрият избягва. “ Или да поиска от играчите да напишат как биха реагирали в ситуация, когато те са били на парти , където те не знаят нито един от другите гости. Наем Въпроси , които генерират Characters
<Бразилски> 9

линк отговорите във вашия тест за способността на десетки или атрибути . A герой, който казва, че упражнение е любимото му занимание ще имат по-висока якост или резултат издръжливост , докато някой , който предпочита четене ще има по-висока интелигентност или хитрост гол.

10

Използвайте хипотетични въпроси, за да определи изравняване на героя. Аморален отговори правят зло характер , докато прагматични хора да го направят неутрални и морални отговори ги правят добре.

11

Използвайте въпроси за живота опит, за да генерират умения. A герой, който е израснал в рибарско селище ще има плувен умения. Друг , който е израснал в един град може да бъде Streetwise .

12

Използвайте въпроси за историята на работа или интереси да определят характера ни класа или професия. A характер , който е служил в армията ще бъде боец. A герой, който да чиракува занаятчия може да бъде ковач . A герой, който е работил като актьор или музикант може да бъде бард . A герой, който е вярващ може да бъде свещеник или духовник .

13

Задавайте въпроси за недостатъци на героя и сили, за да се определи недостатъци или ръбове . A герой, който няма да остави човек зад може да бъде лоялен . Някой, който обича да поема рискове може да има проблем с хазарта .

Вашият коментар