Как да направим по поръчка SkyBox Textures с Source SDK

Source SDK е игра комплект за развитие , която използва Source Engine . Тя ви позволява да създавате персонализирани съдържание за игри като “ GMod „, “ Half Life 2 “ и “ Left 4 Dead 2 . “ Hammer инструмент за редактиране на картата идва опаковани с Source SDK и ви позволява да създадете нови карти, за да играят на . A SkyBox е функция карта, която дава дълбочина на картата и го прави се чувстват по-голям , като създава статично текстура около картата, за да му се даде небе. Могат да бъдат създадени по поръчка SkyBox текстури в Source SDK да отговарят на вашите нужди. Инструкции

1

Load Steam , софтуерната платформа , и щракнете върху “ Инструменти “ в раздела .

2

Изберете “ Source SDK “ от списъка с инструменти , и отворен на Hammer редактор на карти . Започнете нова карта или да заредите във вече съществуващия , за да редактирате .

3

Кликнете върху менюто “ Инструменти “ , изберете “ toolsskybox “ и изберете инструмента четка, за да използвате.
<Бразилски> 4

Подгответе файлове с изображения с помощта на инструмента четка, за да направите вашите потребителски текстури за SkyBox . Всички файлове с изображения трябва да бъдат в една и съща резолюция. Трябва шест текстура файлове за създаване на пълна SkyBox .

5

конвертирате файлове с изображения на Valve Texture Format ( VTF ) , като щракнете върху „Файл“ и “ Import „. Изберете текстура файлове да се зареди в картата си , и да промените формата им да VTF .

6

Отворете папката материали в преписката Source SDK и отворете файла на “ Skybox . “ Създаване на материали за нови текстурни файлове чрез добавяне на следните редове :

TextureName

{

$ basetexture “

$ hdrcompressedtexture “

$ nofog 1

Вашият коментар