Как да играя древноегипетските Games

Древните египтяни са трудолюбиви хора, но те също са знаели как да се забавляват . Много от техните игри са оцелели до днес . Освен участие в игри на открито , като например борба, стрелба с лък и бокс , египтяни обичали да играят игри на дъска . Двама , които са били най-популярните са Senet и Aseb . King Тутанкамон е погребан с четири от слонова кост и абанос – инкрустирани – Сенет дъски , и царица Нефертити е показан да играете играта в известния стенопис . Aseb игра табла често бяха поставени на гърба на Сенет дъски , а комбинацията от двете игри да доведат до играта на backgammon.Things ви е нужно
Large тежка бяла хартия или картон
14 пулове или Parcheesi игра парчета , 7 от един цвят и 7 от друг цвят
6 Шпатули ( хвърлят пръчки )

Покажи повече инструкции
Senet

1

Направи борда Senet от тежка бяла хартия. Разделете дъската в 30 квадрата , или къщи , в три реда от по 10 квадрата всяка. Брой площадите последователно 1 до 30 , с един в горния ляв ъгъл и 30 в долния десен ъгъл , с посоката след една изостанала S. Pieces ще се движи от ляво на дясно на първия ред , отдясно наляво на втория ред и от ляво на дясно на третия ред .

2

Mark едната страна на четири Шпатули , или хвърлят пръчки , с една звезда или друг символ . Оригиналните пръчки Сенет са закръглени от едната страна , така че да могат да кажат на коя страна те се приземи на , когато ги хвърли . Когато хвърляте хвърляне пръчки , можете да се обадите на звезда или символ страна “ се изправят . “

3

Сложете 14 играят парчета на дъската , редуващи се два цвята , като се започне с квадрат 1 и завършва на площад 14.

4

Хвърли пръчки , за да се определи вашия ход. Пребройте колко пръчки кацне “ изправим „, или звезда страна нагоре . Това е ваш ред . Ако не пръчки земи “ изправим „, ваш ред е 5 , а вие губите своя страна . Ако хвърлите 2 или 3 , може да се предварително, че много квадрати. Ако хвърлите един или 4 , трябва да хвърляте отново , докато не се хвърли 2 или 3.

5

разменят местата с парче на вашия опонент . Ако вашето парче попадне на поле, заето от фигура на противника ви , изпратете му парче обратно към площада , от който започва вашето парче . Ако опонентът ви има две парчета едно до друго , тези парчета са безопасни от повторно включване . Възпроизвеждане на парчета, които заемат 26 квадратчета (House на щастието ) , 28 ( Дом на Spirits ) или 29 ( Дом на Double) са винаги защитени от правилото за прехвърляне.

6

Преместете така че три от вашите парчета земя в съседни квадрати. Това блокира . Парчета на вашия опонент от движещи се покрай в
7

усъвършенствате всяко парче на „добър“ площада – Камарата на щастието , или площад 26 – с точно поименно. От този момент , преместете парче покрай “ река “ (квадрат 27 ) върху квадратна 28 или 29 , с точно поименно. Ако кацне на квадрат 27 , трябва да се върнете към Камарата на Rebirth (квадрат 15 ) . От площад 28 или 29 , вашето парче е на мястото си , за да ги премахне , или да напусне борда, отново с точно хвърляне на 2 или 3. Първият играч, който носи всичките си пулове печели борда .

<Бразилски> Aseb

8 Aseb и Senet бяха двама играчи игри.

Направете Aseb игра борда . Равен 20 квадрата в три реда , с четири квадратчета от едната страна и четири от другата страна на централната редица от 12 квадрата.

9

Mark едната страна на шест Шпатули , или хвърлят пръчки , с звезда или друг символ . Когато хвърляте хвърлят пръчки , можете да се обадите на звездата или символ страна “ се изправят . “ Броят на лицето нагоре пръчки е ваш ред . Ако не пръчки кацат изправи , губите един ред. Ако хвърлите 2 или 3 , може да се предварително, че много квадрати. Ако хвърлите един или 4 , трябва да хвърляте отново , докато не се хвърли 2 или 3 Вашият първата част може да влезе в борда само чрез хвърляне на 4 или 6 . ; последващи парчета могат да влязат в борда с всяко хвърляне . Всеки играч има пет парчета . Парчетата влизат в борда на реда на четири квадратчета , че е изправен пред играча и прекосяват ред на четири и след това на ред 12.

10

Изпрати парче на опонента си обратно в началото , ако си парче земи на поле, заето от нея парче. Вашият опонент ще трябва да приведат това парче обратно върху игралната дъска със следващия си хвърлят.

11

усъвършенствате своите игрови парчета чрез последователността на квадрати. Първият играч, който носи всичките си парчета от дъската печели.

Вашият коментар