Как да направим успешен D & D кампания

A Dungeons & Dragons (D & D ) кампания представлява редица взаимосвързани куестове , героите на играчите си взаимодействат с и събитията , настъпващи в рамките на и около всяко приключение. Ставайки Dungeon Магистър (DM ) и създаването на успешна кампания е предизвикателна задача с много награди. Противно на общоприетото схващане , че няма нужда да живее в мазето си , избягва от противоположния пол или нося протектор джоб. Всичко, което изисква е правилната предавка , малко свободно време и интерес в ангажирането на въображението си с чудесни възможности и рушвети, плащани че създаването на един цял свят от нулата offers.Things ви е нужно
D & D Dungeon магистърска Guide (а ) Handbook ( ите)
D & D Player е. Manual D & D Monster ( ите)
D & D Role Playing Game Set ( ите) Dice
Моливи
Erasers
милиметрова хартия <Бразилски> Миниатюри (по желание)

Покажи повече инструкции

1

се запознаете с правилата. Прочети книгите както за Dungeon Майстора и играчите. Отиди достатъчно на наръчника на Monster да се разбере как работят статистика за определяне създание способности и как да ги включи в срещи. The DM трябва да е наясно с всички правила , независимо дали те се отнасят до начина, по който играта се работи , това, което играчите са в състояние да правят и как да се справят с чудовища .

2

Решете какъв свят вашите играчи ще обитават . D & D има силен средновековен привкус , но има достатъчно място , за да персонализирате . Вашият основен мироглед ще определи контекста на всяко приключение. Можете да проектирате един свят, където магията и магии са общи и там са фантастични създания около всеки ъгъл ; Вие също може да направи една среда, където мистичното е рядко, увеличаване на влиянието и значението на пресичаща мощен магьосник или магия елемент. Създаване на обща схема за местната политика , текущи събития и пейзаж. Няма нужда да се прекалява , просто се стремим към някои вкус . Когато сте готови, назове вашия свят.

3

Създаване на едно общо място за знаците на играчите да обитават . A малък град край на един град е добър пример . Попитайте футболистите как героите им се познават помежду си , независимо дали те са свързани и колко добре те се разбираме . Разберете, ако те са били приключенията в продължение на години или ако току-що сте изпълнени. Детайли като тези които ви позволяват да донесе правдоподобност в кампанията си и да даде възможност на всеки да участва в пресечна точка на D & D: . Ролева

4

Създайте своя първи приключение. Дръжте го прости и да се използва настройката в близост до домовете на героите . Дайте им малко информация за локала и изработи правилното олово инча Не започвайте вашите герои в средата на тъмницата . Кажи им, че съпругата на местен жител се е изчезнал и има следи от борба отвеждане към естествен вход пещера. Дайте им причина да бъдат любопитни и да им позволи да открият неща сами по себе си и със собствените си методи и знакови способности.

5

Използвайте последователни приключения да доразвият събитията в предишните. Докато първите няколко приключения са най-добре се завтече бавно и умишлено , за да се даде време на всеки да се приспособят към многобройните правила на играта , последващи такива трябва да донесат събития и герои от по-голямо значение в игра. Чрез вашия трети или четвърти приключение трябва да се мисли за специфичен сюжет и изпълване със съдържание на повтарящи се роли на характера да се улесни цел или цел по-голяма от сюжета на всяко едно приключение. Тази информация трябва да дойде на играчите в постоянен поток . Никога не дръжте гърба твърде много, но винаги ги държи любопитен.

6

цел всяко приключение с Катерачът . Част от завладяващ и успешна кампания е възможността да запази играчите познае , любопитни и искат повече . Adventures , които завършват с резолюции отнемат инерцията на величествено идеята за постоянен свят със славни куестове и действия, които имат мащабни последствия. Никога не отрече играчите си победи , но винаги ги оставя чудех какво ще се случи по-нататък .

Вашият коментар