“ Team Fortress 2 „, на шутър от първо лице за PC, е видял много актуализации , тъй като пускането му през 2007 г. една актуализация , на Sniper Vs. . Spy актуализация освободен на 21 май 2009 г., добавя допълнителни оръжия към класа Sniper , като ловецът . Това лък замества снайпер на снайперист , позволявайки му да се зарежда по-бързо и неговите изстрели движи по-бързо , докато се зарежда . Все пак, това е за сметка на намален набор . Използването занаяти механик Team Fortress 2 , можете да създадете лък за вашия Sniper по всяко време по време на игра . Инструкции
1
Launch “ Team Fortress 2 . “
2
Кликнете „Елементи “ от главното меню , следван от “ Занаяти „.
<Бразилски> 3
Щракнете върху “ Изработили Items“ раздела , последвано от някой от “ миришеше XX оръжия“ категории , в зависимост от оръжията, които в момента имат . Оръжията са спечелили случайно чрез игра на играта или чрез закупуването им от магазина в играта .
4
Добавяне на всеки две оръжия на “ оръжие“ кутии на дясната страна на екрана и щракнете върху “ Craft „, за да направи метален скрап. Един метален скрап е необходимо да се направи клас – специфичен елемент .
5
Кликнете “ измислям Class Token “ от “ Изработка Items“ в раздела. Използвайте всеки три Sniper оръжия , като например Razorback , Bushwhacka и Machina , за плавателни съдове на Sniper знак по същия начин, както създаването на метален скрап .
6
Кликнете “ измислям Slot Token “ от “ Изработили Items “ в раздела. Използвайте всеки три първични оръжия от всеки клас да се създаде Primary Weapon знак по същия начин, както създаването на метален скрап .
7
Кликнете “ измислям Class Weapon “ от “ Blueprint “ в раздела .
8
Добавете скрап , Sniper клас символичен и Primary Weapon знак към мрежата от дясната страна на екрана .
9
Кликнете върху “ Craft „, за да се създаде случаен първичен оръжие за класа Sniper . Ако ловецът не е направено , да продължи да занаятчийски предмети вследствие на тези стъпки, докато тя е създадена .