Как да си спомня Movement Piece в шах

Strategy е ключът към спечелването на шах, но първото препятствие , за да изчистите , ако сте обучение как да играе е да си спомняш как всяка фигура се движи . Има 16 броя от всяка страна , и те представляват шест различни начини, за да се движат . Дори и ако знаете как се движат , това е възможно да се забравя от време на време. А просто опреснителни упражнение може да бъде всичко, което ви е нужно need.Things
Chess зададете MarketBook.bg: Покажи повече инструкции

1

Премахнете всички парчета от дъската. Преброяване на броя на квадрати , редове и колони. Не всички диагонали съдържат същия брой квадрати . Завъртете борд до площада най-близо до вас и по -вдясно е бял.

2

Поставете царят на център квадрат. Преместете го наоколо, едно пространство в момент , в който и да е посока. Царят се ограничава до един квадратен ход в даден момент, което го прави най-слабата офанзива парче в шах.

3

Замяна на царя с кралицата . Преместете кралицата произволен брой места във всяка права линия , включително диагонали , и повтаря, докато тя е докоснала всички квадрати. Само кралицата може да направи всички тези ходове.

4

Сложете един епископ и топ на дъската. Ако ви се налага да комбинирате топ, който се движи по редове и колони , и епископ, който се движи само в диагонали , те ще бъдат на кралицата . И двете парчета могат да се движат , тъй като много квадрати , колкото може.

5

Задайте рицар сам на борда. Рицарят се движи в “ L “ – две пространства в една посока , едно пространство, в перпендикулярна посока . В много набори на рицаря е оформен като кон. Това „кон “ е единствената част , която може да “ прескачат “ други парчета.

6

Сложете пешка на дъската. Осем пионки започват играта на втория ред , докато другите парчета са събрани в първия или последния ред . Пешките могат да се движат само напред . Когато те са били преместени на изходния ред , те могат да се движат една или две квадратчета . Те могат да се движат едно място напред , след което се движи с две изключения . Пешката може да се движи диагонално един квадрат да направи улавяне, или тя може да улови „ан пасан . “

7

Адванс пионка до пети ранг . Поставете противниковата пешка на седмия ранг в колона, в непосредствена близост до графата пешка на . Преместете противниковата пешка две полета към вас, така двете пешки са рамо до рамо . Размърдай си пешка до пространството зад противниковата пешка , улавяне противниковата пешка „ан пасан „, или бегло

8

Изпрати пешката на останалата част от пътя към противоположния край на дъската. – – осми ранг . Това ще насърчи пешката за избор на царица, топ, офицер или кон . Така че не забравяйте, пешката , най-малкото парче на борда, е единственото парче , което може да се издигне на власт като тази.

Вашият коментар