Как да се подобри COD4 FPS

& quot ; призива на Duty 4 & quot ; е модерен шутър от първо лице , разработена от Infinity Ward и освободен от Activision през ноември , 2007 г. & quot ; COD4 & quot ; е на поредица от Втората световна война 2 и в съвременни бойни сценарии. Тази изключително популярна серия носи ресурс интензивен опит с компютъра , който остави много притеснен , че не може да има система, способна да се справи това е искания. & quot ; COD4 & quot ; има разностранни графика и звук Menu , което позволява корекции за подобряване на ефективността на играта . Минимални системни изисквания включват или с Pentium 4 2.4 GHz , един Athalon 64 2800 или Intel или Athalon 1.8 GHz двуядрен процесор. Необходимо е също Windows XP или по-нова , 512 MB ​​оперативна памет, DirectX 9.0c или по-късно и на 128 MB графична карта с 3D Hardware Acceleration и актуализирани драйвери. (Виж ресурси 1 ) Инструкции

1

Изберете & quot ; Options & quot ; в главното меню и след това & quot ; Graphics & quot . ; Изключете & quot ; Shadows & quot ; в & quot ; Graphics & quot ; меню . Shadows заемат ценни ресурси и осигуряват малко полза , графично. ( Виж Препоръки 1) bulgarian
2

Намалете разделителната способност при игра в & quot ; Video Mode & quot ; в & quot ; . Graphics Menu & quot ; Тествайте малки резолюции , докато не се намери подходящо увеличаване производителността

3

Изключете & quot ; . Anti – Aliasing & quot ; в & quot ; . Graphics Menu & quot ; Anti – Aliasing изглажда появата на назъбени диагонални линии в графични обекти , като им дава по- привлекателен външен вид . Вашият компютър трябва да се направят допълнителни изчисления за да се определи как да се подобри външния вид на всяко тяло и това забавя работата . ( Виж Препоръки 3 ) bulgarian
4

Изключете & quot ; Vertical Sync & quot ; в & quot ; . Graphics Menu & quot ; Vertical Sync поддържа монитора и графичната ви карта в синхрон , изпращане на нови изображения на монитора , само когато тя е готова да ги покажете . Това използва ресурси и не се налага да тичам & quot ; COD4 & quot ;, че го изключите може да произведе хит в качество на графиката . (Виж препратки 4 )

5

Disable & quot ; Dynamic Lights & quot ; в & quot ; . Graphics Menu & quot ; Динамични светлини работят за осветяване на играта околната среда и нямат по време на игра източник (като улична лампа или лампа) , промяна в движение по време на игра . Процесорите работят по-трудно да се управлява динамично осветление . (Виж препратки 5 )

6

Set & quot ; Glow & quot ; да & quot ; Не & quot ; в & quot ; . Graphics Menu & quot ; & quot ; Glow & quot ; слага ореол около осветени обекти. ( Личен опит игра )

7

Disable & quot ; Смекчаване на Smoke Edges & quot ; в & quot ; . Graphics Menu & quot ; Тази опция помага направи димни ефекти, по-гладко . (Personal игра играят опит)

8

Определете вашата & quot ; Screen Refresh & quot ; толкова висока, колкото на вашия монитор ще позволи в & quot ; . Graphics Menu & quot ; Опресняване на екрана се отнася до броя на изображенията на вашия монитор е в състояние да се показва в една секунда . По-високата честота на опресняване на екрана намалява трептенето . ( Виж Препоръки 6 )

9

Disable & quot ; Rag Doll & quot ; в & quot ; . Graphics Menu & quot ; Игра анимации често се справят събития като смърт със статични анимации. Rag Doll физиката позволяват органи да реагират на околната среда, когато те са засегнати от играч действия. A играч убива враг може да го видя подскачащи надолу по стълбите при умира. Превръщане на това разстояние намалява натоварването на графичната карта и подобрява производителността . (Аз съм бил игрални за близо 30 години, аз съм много добре запознат с този термин . )

10

Disable & quot ; Дълбочина на рязкост & quot ; в & quot ; . Graphics Menu & quot ; Това е от порядъка на разстояние в играта, където графики появяват остри . Превръщане на това разстояние намалява разстоянието един играч може да види ясно . (Personal игра опит и общ опит игра )

11 <​​р > Disable & quot ; Bullet Holes & quot ; в & quot ; . Graphics Menu & quot ; Дупки от куршуми вече няма да останат в обектите. (Personal игра опит) MarketBook.bg: 12

Set & quot ; Water Подробности & quot ; обикновено в рамките на & quot ; . Graphics Menu & quot ; Тонирани водни графики заемат добра сума на процесорни ресурси и не могат да бъдат на стойност изпълнението удари на по-бавни машини.

13

Set Модел Detail към ниска в Graphics Menu. ( самостоятелно обяснителен )

14

Задайте & quot ; Sound & quot ; настройката & quot ; Low Quality Sound & quot ; в & quot ; . Sound Menu & quot ; Намерете тази настройка в & quot ; Опции & quot ; меню на разстояние от главното меню.

Вашият коментар