Guesstures Directions

Guesstures е страхотна игра за партита или семейни събирания. Самият презапис “ играта на части от секундата шаради , “ Guesstures изисква играчите бързо да действат и познайте думи от указващи карти. Разчитайки силно на групово участие , играта е един чудесен начин да се накарат всички да участват и да се запази индивиди от чувства изолиран. Два отбора се състезават , за да видим кой може да предполагам, че най-много. Отборът с най-много след два кръга , или “ сцени „, wins.Things ви е нужно
Mimer – Таймер
Guesstures карти ( оранжево и синьо палубата палуба )
Четири или повече играчи
<Бразилски> Покажете повече инструкции в
1

разбере какво guesstures съименник са . Целта на играта е да се разиграят думи използвайки guesstures . Те са движенията , действията и жестовете ви да действат , за да получите вашия екип да се отгатне улики . За да guessture правилно , никога не може да прави никакви шумове , но подпори и нагледни материали са добре. Вие може думи в устата, но не и думата, която искате хората да предполагам. Например , ако картата се казва “ GUN , “ уста думата “ BANG “ като улика . Чувствайте се свободни да използват традиционните техники шаради като поставяне пръстите на ръката си, за да се посочи срички. Въпреки това, те не могат винаги да бъдат най-бързите методи , и искате да победи часовник . Всички нарушения на тези правила води до загубата на тази точка.

2

се запознаете с Mimer – таймер. Това уникално устройство прилича на clapperboard използва за филмови комплекта и служи много функции в Guesstures . Той притежава карти , поддържа вкара и държи време. The card-holding/time-keeping аспект прави Mimer – Timer особено важен , тъй като с течение на времето тя поглъща си указващи карти. Трябва да получите съотборниците си да отгатне думата , а след това вземете картата от Mimer – таймера , преди да се консумира. Вие получавате само точки за карти Познати и сграбчиха .

За да го настроите , поставете Mimer – Timer върху гладка повърхност като твърда етаж или маса. Тя трябва да бъде в състояние , така че само актьорът може да видите на улики . Повдигнете клепало – рамото , и гледам на ъгъла отдолу, за да видите ключ. Завъртете превключвателя нагоре . След това завъртете диска намерен точно под ключ по часовниковата стрелка , докато не ще се превърне в повече. Това активира таймера.

На предната част на Mimer – таймер, напишете имената на отборите в непосредствена близост до “ CAST “ и записва точки до “ Scene 1 “ и “ Сцена 2 . “

<Бразилски> 3

Разделете всички участници в две дори отбори. Ако играете с нечетен брой хора , един отбор може да има един допълнителен човек . Всеки отбор трябва да вземе решение за реда, по който те искат да се действа. Всички играчи трябва да действат . Ако играете с неравни екипи , екипът кратък едностранно избира един човек да отиде два пъти.

Guesstures е разделен на два тура , или “ Scenes „. Scene 1 се състои от лесно улики на по-ниска точка стойност. Сцена 2 се състои от по-твърди улики с по-висока стойност точка . Всяка сцена заключава, когато всеки играч се е произнесъл .

4

Играйте Scene 1 . Първият актьор за Отбор 1 избира четири карти от синята палубата. Всички играчи използват синьото палубата в Scene 1 Всяка карта има две думи , отпечатани върху него – . Един струва една точка , и един на стойност три точки. Играчът взима думите Тя мисли, ще бъде най-успешно Непознати . Играчът трябва да избере една дума от всяка карта , но могат да се смесват и мач стойността на точка, тъй като тя намери за добре .

След четири думи са избрани , играчът ги организира от най-лесните за най-трудното от гледна точка на това колко бързо тя мисли тя може да получи своите съотборници да ги предполагам. The Mimer – Timer разполага с четири слота на върха на него, и го яде карти от ляво на дясно. Играчът поставя карти тя мисли, че нейният екип ще Предполагам, че най-бързо в ляво , и тези, които ще вземат най-дългата в дясно.

Играчът тогава ветрове копчето на Mimer таймер за започване на таймера. Използването guesstures , тя получава нейния екип да отгатне всяка следа. Когато думата на картата е позната , играчът трябва да вземете картата от Mimer – таймер. Не забравяйте, че вие получавате само точки за картите, които грабват . Ако вашият екип да го познае , но Mimer – Timer го яде , не се дават точки . Когато изтече времето брои точките си и ще ги съвпадат под Отбор 1 до “ Scene 1 . “

Първият актьор на Отбор 2 повтаря процеса. Играйте заместници между отбори , докато всички играчи са отишли ​​. След като те имат , Scene 1 е приключила.

5

Играйте Scene 2 . Следвайте всички същите стъпки като сцена едно , с изключение използвате оранжевите карти вместо . Point стойности на оранжеви карти са два или четири. Когато завършите Scene 2 добавите до всички точки от двете сцени , за да видите кой е спечелил .

Публикувано в Games

Вашият коментар