Как да си направим една кратка анимация в Unreal Development Kit

Unreal Kit развитие , или UDK , е комплект за създаване на игри с Unreal Engine развитие. Ползвателите на UDK могат да създават свои собствени игри, игра карти и модификации на съществуващите игри. Възможността за създаване на кътсцени , които ще пускат от завършването на дадено събитие в игра е характерна черта на UDK . Това позволява на потребителите гъвкавост за изработване сюжетни линии и подобряване на геймплея на играта си или картата . За да направите анимация в UDK , че ще използвате Matinee , един фотоапарат функция на програмата , както и за определяне на праговите събития и избледняват контроли. Инструкции

1

Load UDK и започват нова карта или Поставяне на вече съществуваща такава .

2

Кликнете върху браузъра “ Actor класове “ , изберете опцията “ CameraActor “ и го поставете на картата там, където желаете . Насочете актьор камера в посоката, където клипчето ще започне .

3

Open “ Kismet “ и изберете да добавите Matinee обект. Добавяне на друг обект, Matinee Data , и го свържете към матине .

4

Double – кликнете върху “ матине “ и щракнете с десния бутон върху сивата зона и изберете „Add New директор Group. “ Щракнете с десния бутон в сивата пространство отново и изберете „Add New Camera Group. “ Изберете опцията директор и да го настроите да се използва “ CameraActor “ обект.

5

Кликнете „Движение “ от опциите под “ CameraGroup “ и изберете „Add Key „, за да добавите в изходно положение на клипчето . Сега трябва да видите Matinee камерата в зрителя.

6

Преместете камерата на ново място , следвайки пътя на сцената , която искате, и натиснете бутона “ Add Key “ бутона отново. Това ще отбележи новото местоположение на камерата на картата.

7

Задайте времевата скала в Matinee до нула , и тя ще визуализирате хода на вашата анимация .

8 <стр. > щракнете с десния бутон “ DirGroup “ в Matinee и изберете „Add New Fade Track „, се прилагат стойностите за избледняване на вашите ключови камера точки, за да добавите замира. A стойност 1 е напълно избледняла и стойност 0 не избледняват на всички. Добавяне на стойност към всеки ключов момент с последните и първите ключови точки , които имат стойност 1 .

9

Exit Matinee . В Kismet ще видите събития от данни, които трябва да бъдат свързани към Matinee обекта. Свържете това , като кликнете върху събитието на данни и след това плъзнете линия до точката на данни за Matinee .

10

Запиши и затвори Kismet и след това запишете промените към картата си .

<Бразилски>

Вашият коментар