Инструкции за Скрабъл кръстословица Cubes

Скрабъл кръстословица Cubes игра е една от повече от дузина версии на традиционната дума настолна игра . Целта на играта е да се създаде думи от дървени кубчета , които идват с букви , гравирани върху тях. Всяка буква има различна стойност; целта е да вкара най -високите точки , като се използват дървени кубчета за да образуват думи , които connect.Things ви е нужно
Timer

Покажи повече инструкции Комплект Up

1

Уверете се, че имате 14 игра кубчета, трепереща чаша и таймер, който може да се настрои до 3 минути . Имате хартия и молив удобен за водене на полувремето .

2

Определя броя на играчите . Играта може да се играе сам, с други или в екип. Един играч държи равенството.

3

установи стандартен речник. Само думи , съдържащи се в този речник са допустими за игра в играта .

4

Поемане на ангажимент да играят или Game One или Game Two. В Game One, всеки ход е с час, и играчи правят колкото се може повече думи с всякаква дължина , че те могат , преди да изтече таймерът . Във втория мач , играчите имат повече от един опит , за да завършите поне една дума от седем различни дължини. Game един ще приключи по-бързо.

5

Възпроизвеждане на ограничение на полувремето , или завой или кръг граница. Ако се използва показателя , оригиналната игра предполага, 200 точки за Game One и 300 за втория мач . Всеки път, когато писмата се разля върху масата се счита за оборот. Във втория мач , играчите имат право на между два и четири завъртания ( кръгла ), за да печелят по-добър резултат . Можете да ограничите броя на навивките, всеки играч се и в двата Game One или Game Two. Можете да ограничите броя на рунда всеки играч се във втория мач .

6

Разклатете всички кубчета в Клатейки купа и се търкаля върху масата . Добавяне на стойността на буквите с лицето нагоре ( точкови стойности са от буквите ) . Всеки играч прави същото ; този с най-високата стойност писмо отива първият . Ако играе в отбора, един играч от отбора шейкове да се определи реда на игра.

Game One

7

Place всички кубчета в Клатейки купа и първият играч шейкове и ролки кубчетата върху масата . The Scorekeeper започва таймера.

8

Създаване на колкото се може повече думи , колкото е възможно по пътека из или нагоре- надолу. Започнете с Player One. Думите могат да бъдат с всякаква дължина . Всички думи трябва да се свързват . Съществителни собствени имена , контракции , изискващи апострофи , чужди думи или думи , изискващи тирета не са разрешени . Blank плочки могат да бъдат обозначени като всяка буква, но , веднъж определена , трябва да остане един и същ за хода на търна.

9

резултат Tally Player One , когато таймерът изтече чрез добавяне резултатът на писмо за всеки думата Player One създаден. Ако един куб се появява в две думи , то ще се брои два пъти – веднъж за една дума , и веднъж по дума две . Добавете общата сума на номиналната стойност на кубчета не се използват . Изваждане от първия сбор и записва резултата на хартия като резултат Player One за първи негов ред .

10

Подай кубовете да Player Two. Продължи игра , както в Стъпка 3 , минавайки кубовете към следващия играч , когато на търна е пълна . Играта продължава по този начин, или докато се достигне предварително определена оценка , или докато всеки играч има предварително определен брой turns.The победител е лицето или отборът с най-висок резултат .

Game Two <Бразилски>
11

Place всички кубчета в Клатейки купа и първият играч, шейкове и ролки кубчетата върху масата, за да започнат свой ​​ред .

12

Създаване на до седем думи в могат нагоре- надолу модел , като се използват буквите с лицето нагоре на кубчета . Създаване на само една дума на всяка дължина на думата , от две писма до осем . Всички думи трябва да се свързват . Съществителни собствени имена , контракции , изискващи апострофи , чужди думи или думи , изискващи тирета не са разрешени . Blank плочки могат да бъдат определени като всяко писмо , но след като веднъж определена , трябва да останат същите за хода на търна. Докато може да се създаде произволен брой дължини на думи , само един на всеки дължина на думата ще бъдат преброени .

13

граф резултат Player One , когато той може да направи не повече думи . Включване само на една две – буквена дума , един трибуквен , един четири – писмо , едно пет – писмо , един шест – писмо , един седем – писмо и една осем – буквена дума в течение на кръгла . След като даден играч е създал една дума на един от тези дължини , той не може да разчита на дума със същата дължина, по време на този кръг . Ако това стане, на по-високо точкуване на двете думи се дисконтира и стойността на думата приспадат от резултата на играча. Е.
14

Добави резултатът на писмо за всяка дума . Ако един куб се появява в две думи , то ще се брои два пъти – веднъж за една дума , и веднъж по дума две . Добавете общата сума на номиналната стойност на кубчета не се използват . Изваждане , че общият сбор от първия . Запишете резултата на хартия. The Scorekeeper тогава кърлежи изключване на броя на думите на две , три, четири , пет, шест и седем писма Player създадената и записва това до името Player One е .

15

Подай кубовете да Player Two ; плейър нечии втория ред се появява след като всички играчи са имали първата си крачка. A кръг може да продължи до четири шейкове ( завъртания) . Всички играчи трябва да вземат две завои. Всеки играч може да премине през третата и четвъртата му завои , ако той смята, че не може да си по-добър резултат .

16

Shake , ролка , правописа , и да премине на кубчета , докато всички играчи създават една дума на всяка дължина . The кръг също се прекратява за един играч , ако те преминават на свой ред , или да достигнат максимума на четири завои

17

Резултат играч на всяка дължина на думата те създават . ; в идеалния случай всеки играч трябва да има седем думи, за да добавите по време на кръгла е завършен.

18

Вкара Grand Slam , или 50 допълнителни точки , за който и да е играч, който завърши всичките седем дължини на думи в рамките на два оборота. Добавете 50 точки на думата си резултат. Вкара Small Grand Slam , или 25 допълнителни точки , за който и да е играч, който завърши всичките седем дължини на думи в рамките на три завои.

19

сложи край на играта след съгласуван брой кръгове или определен резултат е достигнат .

Вашият коментар