Как да си направим Nancy Drew Game

Повечето момичета , които четат Нанси Дрю мистерии Каролин Кийн , както на децата да запомнят се развълнува и очарован от приключенията на Нанси и нейните си приятели Bess и George . New Нанси Дрю мистерии продължават да бъдат публикувани днес с технологичния напредък на сегашното поколение израснали с . Някои от нас си спомнят Nancy Drew настолна игра от 1960-те. С малко въображение , можете да създадете свой собствен Nancy Drew игра. Инструкциите са включени тук за два мача , за да започна . Играта любопитни факти може да се играе с двама или повече играчи , докато мистерия вземане на игра изисква три . Инструкции
Nancy Drew Trivia Game

1

има една група от момичета избират две книги Nancy Drew да четат . Колкото повече хора , които играят , толкова по-малко книги, всеки ще трябва да се чете . Всяко момиче трябва да прочете една различна история . След като разкажете на други играчи на книгата (а ) тя е избрана , всяко момиче е отговорен за идва с любопитни факти въпроси от книгите, тя чете . Момичетата трябва да имат фон четене Nancy Drew или правят усилия, за да се чете, както много от книгите , избрани от другите момичета , колкото е възможно .

2

Задаване на ограничение във времето за четене. Всяка книга трябва да се чете , например, в рамките на седмица , което е достатъчно лесно да се направи през лятото . Както можете да прочетете , да мисли за любопитни факти въпроси, които биха могли да се изръси други играчи.

3

Позволи една седмица или така да се подготви любопитни факти въпроси , след като книгите са били прочетени . Напишете въпроси , заедно с отговорите . Въпроси могат да включват настройки , където историите се състояха , имена на злодеи „, или ключови точки или улики от историята. Напишете правилата като се разработват въпроси , така че всички играчи знаят какво да очакват .

4

Задаване на време, когато всеки може да се съберат за Nancy Drew Trivia игра. Задаване на правила за това как той ще работи. Всеки читател пита въпроси за книгите , които прочела . Първият човек, който вдигне ръка познае отговора. Ако тя го получава вярна, тя печели една точка . Ако тя получава погрешно , на следващия човек има шанс да се отгатне . Присвояване на някой, който да се запази на полувремето на хартия.

5

Победителят е човекът с най- верните отговори. Нейната награда може да бъде копие на най-новата Nancy Drew мистерията. Победителят също получава да бъде Player # 4 в Nancy Drew Mystery вземане игра .

Nancy Drew Mystery – Making Game

6

Всички играчи, но един определен играч съставляват жертва , престъпността и мотив , и заподозрян за тази мистерия писмено игра. С четирима играчи , например , ще има три жертви , три престъпления с мотиви , както и трима заподозрени. Всички четирима играчи получават да преразгледат това, което е написано на хартия. Поставете жертви, престъпления и мотиви, и имена на заподозрените и описания в три отделни чаши . Задайте тези настрана.

7

За четири -плеър игра , напишете номера от 1 до 3 на листчета и ги поставя в още една чаша . Имате всеки играч, освен определената Player # 4 тегленето само от чашата номер. Номер на всеки играч представлява реда, в който тя ще играе .

8

Играч # 1 равенства едно листче всяка от чашите , съдържащи жертви, престъпления и мотиви, и заподозрени. Тя ще напиша първата глава от мистерията, като използвате само жертва , престъпността и мотив , и подозирам, че привлече . Целта е да се забавляваме , така че можете да го прости или да го направи сложно.

9

Player # 2 взема свой ​​ред прави същото веднъж Player # 1 е завършен. Играчите не могат да четат това, което предишния играч пише и трябва да работят само с жертвата , престъпността и мотив , и подозирам, че е изготвено . Играч # 3 след това я отвежда от своя страна, прави същото като другите двама.

10

Обособена Player # 4 получава да прочете три глави , написани от останалите и напиши края. Тя избира най-добрата жертва , престъпността и мотив , и заподозрения. Други играчи имат да отгатне жертва , престъпността и мотив , и заподозрян въз основа на улики от Player # 4 . Те също така трябва да познае кой играч избра които жертва , престъпността и мотив , и заподозрян. Победителят получава да бъде Player # 4 в следващия кръг.

Вашият коментар