Как да се печелят точки в престрелка

“ престрелка “ е игра, вариант на “ Halo 3 : Orbital Drop Shock Troopers “ ( ODST ) видео игра , произведени от Bungie Studios за Xbox 360 конзола. Firefight изисква играчите да се борят и да оцелеят вълна след вълна на Съглашението войски. Вълните продължават да пристигат толкова дълго, тъй като играчите да оцелеят . Игри с точки от постижения , или “ Gamerscore точки “ , са спечелени , когато играчите да постигнат конкретни цели , отнасящи се в игра на полувремето , използване оръжие и да убие ивици . The Halo 3 платформата дава възможност за варианти обичай игра да бъдат построени и разпределени от играчи. Рекордите , постигнати в потребителски игри се броят към постижения. Инструкции
точкуване

1

Настройте трудно ниво на играта, за да увеличите или намалите резултат множител. Увеличете нивото на трудност , за да направи всеки убие струва повече . Една настройка “ Easy“ трудност ще доведе до една втора стойност на показателя за убийства , „Normal “ произвежда пълната стойност , “ Heroic “ осигурява двойно стойността , и “ Legendary “ ще предоставя четири пъти повече от стойността . Например , убийство резултата от 100 на “ Normal“ трудност ще доведе резултата до 400 на “ Legendary . “

2 комбинация

Използвайте убива, за да се увеличи резултата на всяко поредно убийство . Уверете се убива в рамките на четири секунди от всяка друга . Всяка поредна убие осигурява множител спрямо предходната убие , докато се достигна десет убийства , тогава всички последователни убийства получават най-висок множител стойност.

3

Убийте лесни противници на първо място в комбо убива . Това ви позволява да запишете по-високите опоненти стойност, като например Brute Chieftan и превозни средства , за по-висок резултат мултипликатори . Направете по-трудни опоненти по-лесно да се убие , като ги ранил преди започване на комбо убива. Ранени противници са по-лесни за да убие в необходимата четири секунди времева рамка .

4

печелят комбо ивици , когато все повече черепи са включени. Skulls даде на играчите допълнителни умения или тактики, за да използват и да действат като мултипликатори за стойността резултат на дадени опоненти. Нови рунда автоматично ще се променят броя и вида на черепи активирани , колкото напредък чрез игра. Вие ще печелите по-висока оценка за същите убийства на по-висок множител , когато черепът е включен. Множество черепи нататъшно увеличаване на мултипликационния .

Вашият коментар