Как да се изгради един Dungeons & Dragons Map Maker

Dungeons и Dragons е ролева игра ( RPG ), създаден в средата на 1970-те години . За разлика от съвременните видео RPGs , Dungeons и Dragons оползотворява многостенни зарове с четири , шест, осем , десет , 12 или 20 страни. Играчите развиват героите си с характер лист и се отнасят до произнасяне книги за различни аспекти на играта. Играта е структурирана , но с отворен край , което означава, че играта може да продължи за дълго време . Модерният Dungeons и Dragons франчайз включва видеоигри , романи и други уеб – базирани инструменти . Картите са използвани за кампании на игра и могат да бъдат генерирани на случаен принцип , споделени сред играчите , или създадени от играча или съставяне на карта на ръка или с помощта на компютър. Можете да изработи машина карта, за да служи като шаблон, за да се ускори процеса на вземане на карта за бъдещите play.Things ви е нужно
Dungeons & Dragons Paper правилник

Pen
Computer
Рисуване софтуер MarketBook.bg: Покажи повече инструкции

1

Списък на необходимите елементи на всеки Dungeons и Dragons карта ще се нуждаят . Те трябва да включват стандартни линии за конструкции , стени и проходи , както и на различните видове врати , капани и структури , намерени на вашия карти . Тайни и капан врати, ями, фалшиви врати и статуи трябва също така да са в списъка .

2

Отворете нов документ във вашия чертеж софтуер. High- Tech рисунка софтуер не е необходимо, тъй като картата на вземане на шаблона може лесно да бъде направено в една проста програма, четка за рисуване . Концепциите ще бъдат еднакви за прост и сложен софтуер .

3

Изберете правоъгълник или квадрат машина форма и да създадете желаните форми в пропорционални размери за врати , подови ями и други квадратна или правоъгълна обекти от картата . Използвайте инструмента за текст , за да въведете име за всяка форма , както и описание на това как сте направили форма , написани в скоби , в случай че искате да се пресъздаде формата , без да го копирате от шаблона.

4

Изберете инструмента линейният и изберете желаната ширина за вашите стени. Добави частите на стените на вашите символи на вратите , като кликнете на едната страна на символа и задържите бутона на мишката надолу , докато плъзгате от другата страна на този символ. Регулиране на показалеца на мишката, за да направи линията направо преди да отпуснете бутона .

5

Промяна на ширината на инструмента права линия, за стени и пасажи . Изработване на малки участъци от всеки като ръководство за тези обекти от картата . Използвайте инструмента за текст , за да добавите етикет и , ако е необходимо , описание в скоби. За пример , на етикета може да бъде за една стена , но в скобите можете да напишете ( прав инструмент линия, средната ширина опция) , за да знаете , който сте използвали , за да го създадете.

6

Изберете инструмента кръг и създаване на кръгови елементи от картата за колони , статуи , капани и други предмети. Етикетират тези , както направи с други обекти от картата , като използвате инструмента за текст .

7

Запазване на шаблона като “ DD_Map_Template “ или друга разпознаваема име на файла. Не забравяйте да обърнете внимание на папката, в която да запишете файла , така че можете да го намерите отново по-късно .

Вашият коментар