Изграждане RPG игри

A ролева игра ( RPG ) се играе в въображението на участниците , но все още трябва да бъде заземен в някаква реалност , така че играчите имат някаква посока . Тази посока идва под формата на правила и системи , които трябва да се строи. Изграждане на RPG ви позволява да приспособят правилата и света на играта , за да вкусове на играчите . Дори ако имате намерение за пускане на пазара на играта , всичко започва чрез създаване на нещо, което разглежда fun.Things ви е нужно
Pen
Paper
зарове или карти за игра на MarketBook.bg Покажи повече инструкции <Бразилски >
1

изработи система рандомизацията , или изберете един , който вече е построен . Когато героите в играта искат да предприемат действия или да извършва подвизи , които имат вероятност за неизпълнение , системата на рандомизацията ще им позволи да знам дали те успяват или не. Повечето системи използват зарове игра , така че играчът ще трябва да се търкаля над определен номер, за да успеят, но можете да използвате карти, рулетка , или наистина всеки случаен нещо с множество количествено измерими резултати. Можете също така да изберат да се откажат метод рандомизацията и да направи Господаря Game (GM ) определят успеха или провала на всяко действие , макар и игри , използващи тази система са само толкова силни, колкото на GM .

2

Създаване система от правила, за да се определи как да се играе играта . Въпреки че системата за рандомизацията ви казва как да се провери за успешни действия , системата на правила казва на играчите , които действия могат да се предприемат. Ако има магия или никакви неестествени сили в ролева игра , трябва да бъдат разписани правилата. Наред с тези правила, трябва да се разработи система за бой. Решете как ще започне борба , как играчите ще правят ходове в битка и как увреждане и смърт ще бъде решен .

3

Изграждане на света, за да подслони играта. Много хора могат да направят това на първо място, но това зависи от няколко фактора. Колкото по-малко важно да се направи рандомизацията и правилата , толкова по-важно света на играта ще трябва да бъде, тъй като месото на играта ще бъде в историята. Размерът и обхватът на света на играта няма граници , тя може да бъде толкова голям, колкото на вселената и толкова малка, колкото една къща. Определя срок за света и не забравяйте да посочите поне един малък детайл към всичко, което прави този свят, различен от вашия собствен .

4

Разработване на набор от процедури за създаване на характер . Това ще вържеш с системата на рандомизацията , и ако вие заемате зарове система, която вече е била построена , това ще бъде част от това. Играчът ще бъде даден точки , или на случаен принцип или определена сума , и ще трябва да се изгради характера му с тези точки. Тези точки ще се превърне в нива на качества и умения , и тези качества и умения ще определят броя на характер ще трябва да ставам за да успее в действие. За игра системи без система рандомизацията , създаването на характер трябва да се рови по-дълбоко в историята на героя , тъй като играта ще бъде около драма , а не действие.

5

Намери група от играчи и playtest си игра отново и отново . Вие никога няма да хване всички проблеми себе си , така че имате нужда от група от хора, за да се опита да пробие на срещата с разтягане на правилата и намиране на вратички в своя дизайн. Докато вие искате хората да се забавляват , тези playtest сесии трябва да се съсредоточат върху намирането на начини да заобиколят правилата, които сте задали . Ако не сте присъствали на игрални сесии , са играчите докладват своите констатации , че скоро след като играта е свършена. Използвайте тяхната обратна връзка , за да добавяте, премахвате и да промените нещата в играта, за да направи по-добре .

Вашият коментар