Властелинът на пръстените на риска инструкциите игра

Риск е популярна игра на дъска, издаден през 1957 г. Играта изисква играчите да контролират армии и да се потърси световно господство . . В Властелинът на пръстените риска , играчите се борят за господство на Middle Earth . Тази игра на дъска, ще бъде приятно за стратегия игра ентусиасти и фенове на риска , с конкретна жалба сред Властелинът на пръстените наркомани . Правилата на играта са подобни на оригиналния риска настолна игра . Първи стъпки

Първо, вие ще трябва да се разделят на две отделни карти палуби , територия и Adventure . Две диви карти ще бъдат налични в тестето територия; тези, които трябва да се отмени . Палубата на територията трябва да бъде след това се разделя на три отделни палуби наречени “ Good „, “ Evil “ и “ Neutral „. Decks може след това да се поставят с лицето надолу в близост до дъската. Всеки играч избира цвят и вземете всички на батальоните на цвета им . Жълти и зелени армии са добри , а черни и червени армии са зли . Жълтите и зелените армии са съставени от Властелинът на пръстените герои като елфически Стрелци , Riders на Рохан и Eagles . Черните и червени армии включват символи като тролове и Оркските щитове.

Всеки играч ще получи определен брой изходни батальона , за да претендира територии , преди да започне походова игра. А два -плеър игра ще има всеки играч започва с 60 батальона , а четири -плеър игра ще има 45 батальона за всяка страна. Територии ще бъдат раздадени на случаен принцип, като се занимават Територия карти на всеки играч. Four – плеър игра ще ви позволи в продължение на осем карти, за да се раздават на всеки играч . След като са били заявени първоначалните територии , търкаля умрат, за да видим кой ще е първи . Победителят поставя батальон върху една непотърсени територия , и играчите се редуват да претендират допълнителни територии , докато всички 64 са били заявени . След това остават батальона се използват за засилване на контролираните територии.

Като ви завой и Спечелване

Играчите ще се редуват в посока на часовниковата стрелка ред. А от своя страна може да включва получаване и пускането на допълнителни батальона , ще участват в борба , събиране Територия карти , събиране Приключенски карти , смяна на лидера , и преместване на Задругата . Задругата ще бъдат маркирани със златен пръстен, започвайки в Графството . Играта е в крайна сметка печели или губи, когато Задругата накрая достига Mount Doom . Задругата прави прогрес към Mount Doom по предварително определена траектория в зависимост от един зар поименно от всеки играч по време на завой. Подвижен по-висока от три ще се премести на Задругата , докато по-малко от три подвижния ще запази неподвижно Fellowship . Когато Задругата достига Mount Doom , играчът притежава текущата търна ролки умират . A ролка по-висока от три унищожава пръстена и завършва играта.

Победителят се определя въз основа на колко точки всеки играч има когато пръстенът е унищожен. Точки се дават според територии и крепости контролирани , както и Приключенски карти играят и региони , държани . Играта може да бъде спечелена рано, ако един играч контролира всички Middle Earth преди Задругата унищожава пръстена.

Вашият коментар