Как да направим един Enemy в UDK

Unreal Kit развитие ( UDK ) е инструмент, който ви позволява да създавате игри и 3D визуализации. Потребителите могат да създават предмети, игра карти и модове , физика за контрол на света на играта и да създават вражески ботове, които ще се борят срещу играчи . Създаване враг бот ще ви позволи да тествате превозни средства , оръжия и физични свойства на карта без човешки тестери . Можете да създадете и поставите враг в UDK помощта на инструментите за развитие , докато играят на картата. Инструкции

1

Load UDK и да се създаде карта или зареждат съществуващ.

2

Добави картата функции, като например превозни средства , терен и оръжия. Щракнете с десния бутон върху картата, кликнете върху “ Path “ изберете “ PathNode “ и го поставете някъде на картата.

3

Щракнете с десния бутон на PathNode върху картата, за да отворите UnrealKimest . Щракнете с десния бутон на екрана и натиснете “ New Action “ изберете “ актьор “ и изберете “ Actor Factory . “ Това ще ви даде една кутия за поставяне върху екрана в UnrealKimest .

4

Щракнете с десния бутон на екрана , кликнете върху “ New Event „, изберете „Level Startup“ и го поставете върху екрана . Щракнете с десния бутон на екрана отново, изберете “ New Object Var Използването PathNode “ и го поставете върху екрана.

5

Свържете фигурата „Level Startup“ на “ Actor Factory “ прозорец , като кликнете върху него и щракнете върху “ Spawn Actor “ жлеба на кутията. Свържете “ New Object Var Използването PathNode “ фигурата на “ Actor Factory “ кутията на вдлъбнатината , която казва “ Spawn Point. “

6

кликнете на квадратчето “ Actor Factory “ и отворете опциите за него . Изберете “ UTActor Factory AI “ от падащото меню под опцията за “ Factory „.

7

Превъртете надолу опциите , изберете “ UTbot “ от падащото меню за опция “ Controller клас „и отметнете квадратчетата за“ Deathmatch AI „и“ Default Инвентаризация “ .

8

Превъртете надолу списъка с опции , кликнете върху падащото меню за“ Пешка Class „, изберете, за да използвате “ UT Пешка „и въведете име за врага в полето“ Spawn Name. “

9

Close“ Actor Factory „и UnrealKimest . Щракнете с десния бутон върху вашата карта, изберете „Play Level“ и изберете опцията „Play From Here „. Това ще зареди картата си , за да тествате вашия враг бот , който трябва да хвърлят хайвера си в PathNode поставите на картата в Стъпка 2 .

Вашият коментар