Zilch зарове Правила на играта

Играта на Zilch изисква шест зара , двама или повече играчи и цяло много късмет . Друг отколкото този, всичко, което трябва е празен лист хартия и един инструмент за писане за водене на полувремето , което прави играта по- ниска цена . Лесни за следване правила позволяват за играчи от всички възрасти , което я прави една забавна игра за приятелите и семейството си , така. Точкуване

валцувани заровете са отбелязани както следва : шест от един вид се равнява на 6000 пункта; пет от един вид се равнява на 5000 ; четири от един вид се равнява на 4000 ; всеки две тризнаци се равнява на 3000 пункта; всеки три двойки се равнява на 2000 пункта; прав е равна 1,500 точки ; три 6s се равнява на 600 точки ; три 5s се равнява на 500 точки ; три 4s се равнява на 400 точки ; три 3s се равнява на 300 точки ; три 2s се равнява на 200 точки ; три 1s се равнява на 1 000 точки ; един милион се равнява на 100 точки ; един пет е равно на 50 пункта. Ако нито един от по-горе са сплескани, ти вкара нищо , Нада – Zilch

С цел да се “ на борда „, или да започнете точкуване , играчът трябва да достигне най-малко 500 точки. На следващите завои , той трябва да достигне поне 350 , за да вкара .

Игра

А ход се състои от една или повече роли на заровете . За да започнете , играчът хвърля всичките шест зара. Dice , че равният резултат – по-нататък брояч – трябва да се оставят настрана , или замразени . Не може да има повече от един брояч; например , три 2s и единен 1. Играчът продължава свой ​​ред от подвижния никакви зарчета , които остават размразени . На търна продължава , докато всички зарчета са замразени , или докато играчът хвърля не броячи. В този момент , играчът трябва да декларира Zilch и премине на зарове посока на часовниковата стрелка , към следващия играч . Точки се записват в края на всеки ход ; само замразени зарове могат да бъдат преброени .

Играчът прави имат възможността да преминат на зара веднъж минималната оценка е била достигната. Единственото изключение от това правило е свитък, който произвежда всички шест зара , както броячи. Когато това се случи , играчът трябва да продължи на свой ред , като се започне отново. Това се нарича “ завъртане на ъгъла . “ Ако играчът след това хвърля Zilch , всички точки са загубени.

Публикувано в Games

Вашият коментар