Probe Игра Directions

Probe е дума, игра на дъска , създадена от Parker Brothers и освободен през 1964 г. Играта обикновено се играе с 2-6 играчи , на възраст 10 и нагоре. . Целта на сондата е да се вземе решение за тайна дума, и да попречи на други играчи от познае думата ; всички думи са приемливи за използване както на тайната дума с изключение на тези с апострофи , съкращения и собствени имена , и тези, по-дълъг от 12 букви. Играчите се редуват да се опитват да отгатнат тайните думи . Победителят в играта е играчът , който събере най-много точки . Инструкции

1

мисли за една дума , за да бъде вашата тайна дума ; всеки от другите играчи прави същото . Изберете подходящите пощенски карти от палубата на азбучните карти. Правописа на думата , за воденето на карти с лицето надолу и в съответния ред в стелажа. Можете да използвате празни карти , за да подвежда опонентите си в мисленето си дума е по-дълъг , отколкото е в действителност.

2

вземе решение за брои точките за играта . Този човек ще записва резултати на всеки играч , който в крайна сметка ще помогне да се определи победителят .

3

Изберете играч , за да започне играта. Този играч ще направи най-горната карта от тестето на дейност и трябва да го прочете на глас . След като играчът е следвал указанията , тя ще постави лицето на картата нагоре на противоположната страна на купчината реми.

4

Същият играч след това ще се опитаме да решим една тайна дума на друг играч. Тя може да поиска всеки играч, независимо дали той има конкретна карта или празен в думата си. Ако го направи , той трябва да го разкрие пред останалата част от групата. Ако играчът под въпрос има няколко букви в думата си , той може да избере коя буква да се разкрие . Например , ако думата е “ замъци „, и въпросното писмо е “ S „, той може да реши кои „S „, за да разкрие .

5

Ако играчът предположил правилно , тя има право да Предполагам, че отново. Тя може да постави под въпрос всеки друг играч в играта . Нейният свой ​​ред не свършва , докато тя не успее правилно да отгатнете писмо . След като това се случи , играчът вляво от нея отнема негов ред .

6

След като играч правилно познае писмо , на Scorekeeper записва точки на играча . Поставянето на картата, върху скарата определя колко точки играчът ще получи

7

Играчите не са елиминирани, когато думите им се разкри . ; Вместо това, те продължават да играят и да трупат точки, като правилно познае букви и думи .

8

Победителят на играта е играчът, който има най-много точки , след като всички тайни думи са били разкрити . <Бразилски >

Вашият коментар