Как да запазим вкара гол и в Таблица хазартна

хазартна е потомък на “ вид хазартна игра , “ игра от стара Англия , и закрития вариант се играе на дълга дървена маса . Друг вариант , наречен “ sjoelbak , “ се играе в Холандия. Във всички версии на играта , играчите се блъскат плоски кръгли парчета – наречените “ тежести“ – да ги изпратите плъзгащи се по маркирана дъска или маса , точкуване точки, в зависимост от това къде парчетата в крайна сметка . В закрит хазартна , игралната повърхност може да бъде нещо от дълго 12 до 22 фута. Тя трябва да бъде силно полирани за да се позволи на тежести да се плъзгат easily.Things ви е нужно
Long , полирана дървена маса
4 тегла ( метални дискове) за всеки играч
Мел
мярка Tape
<Бразилски> Показване на още Инструкции
Game игра онлайн
1

Начертайте линия креда през масата , 6 метра от далечния край . Това е “ фал линията. “ Начертайте линия на 12 сантиметра от другия край на масата. Това е “ двойката “ или “ две точки линия . “ Начертайте линия 6 инча от далечния край на масата . Това е “ Трейо “ или “ три -точкова линия. “

2

Хвърли монета, за да вземе решение по реда на игра за първия кръг или “ край „. Балансирайте теглото на свирене на близо ръба на масата, за да вземе завой. Част от теглото на игралното трябва надвес ръба на масата , така че да излиза в космоса.

3

Бий Издаденият край на масата за игра с дланта на ръката , за да го изпратите плъзгащи се нагоре по маса. Всички играчи се редуват да правят това, докато те са играли всички четири от теглото им . Играчите нямат право да стачкуват парчета опонентите си с плъзгаща тегло и може да ги извадят от игра или дори извън масата напълно.

4

Отстранете всички тегло, които не напълно пресече фал линията. Това тегло остава извън игра до следващия кръг или “ края “ на играта. По същия начин, независимо от теглото им , че наддекларирана края на масата и пада на пода е извън играта и не може да отбележи.

5

започне нов кръг или “ край“ , когато всички тегла са били възпроизведени. Победителят от предишния “ края “ започва следващия кръг.

Точкуване

6

Определяне на победителя от всеки “ край“ , когато играчите са играли всички теглото им . Победител е играчът , чието тегло е най-близо до далечния край на дъската. Победителят е единственият играч, който вкара гол в този конкретен “ край“ на играта. Всеки един от тегла на победителя , които лежат отвъд тези на най-близкия си съперник също могат да печелят точки. Всеки един от тегла на победителя , които са били извън дистанцира от един съперник , не са допустими за гол . Това означава победител може да има между един и четири тежести , за които могат да се възлагат точки. В
7

Award четири точки , ако отговаря на условията на теглото е “ закачалка “ или “ изпращача „, което означава, че надвеси далечния край на масата. Когато не е ясно веднага , ако теглото е надвиснал , внимателно натиснете плоската страна на друга маса на ръба на теглото в въпрос . Ако до противоположния край на теглото в въпрос се повдига , след което тя се брои за надвиснали .

8

Award три точки на отговарящите на изискванията на тегло, която е напълно пресича линията на три точки , но не се надвиснали над маса. Ако някоя част от това тегло е включен, или докосване, линията за три точки , той резултати само две точки. В
9

Award две точки на отговарящите на изискванията на тегло, която е изцяло прекоси линията две точки но изцяло не е пресякъл линията на три точки . Ако някоя част от това тегло е включен, или докосване , линията две точки , ИТ резултати само една точка .

10

Award една точка на отговарящите на изискванията на тегло, която е напълно прекоси фал линията , но има не е напълно премина границата две точки .

11

Следете резултати на всеки играч . В два – ма играчи , на първо да достигне 11 пункта е крайният победител . Ако играете по двойки ( групи по двама ) , на първия отбор да достигне 21 пункта е крайният победител .

Вашият коментар