Как да се идентифицират Антични Prints

Антични отпечатъци са снимки на хартия , коприна или от други материали . Paper е най-често срещаният . За разлика от картини , тези отпечатъци са създадени чрез процес, който пренася изображението към отпечатаната повърхност . Printing позволява множество копия да бъдат направени на едно и също изображение . Антични отпечатъци използват различни процеси, които се различават в двете фините и очевидните начини , от модерни трансфер processes.Things ви е нужно
10x увеличително контур на MarketBook.bg Покажи повече инструкции

1

Използвайте примката, за да проучи области на цвят на шрифт. Модерни щампи обикновено се правят с помощта на офсетов процес. Офсетов печат предизвиква очевидни модели в рамките на цветните зони на шрифт. Ръчно оцветени антикварни разпечатки трябва да показват гладка оцветяване .

2

Изследвай отстояние на линиите на останалата част на отпечатъка . По-скоро дебели линии показват медна плоча гравюри . Тънките линии са марки на стоманени гравюри . И двата вида линии са били използвани за създаване на изображения , които се появяват в антични отпечатъци. Различни модели се появяват в рамките на облицовани райони на модерни репродукции . Тези модели приличат на по-тъмни и по-светли петна цветни линии , които се показват в области от вестникарска хартия .

3

Използвайте примката, за да проучи разпечатки, които не показват видими линии. Ако сенчести места показват доказателства , че са съставени от малки петна се присъедини заедно , а след това тези разпечатки са вероятно акватинти . Aquatinting е общ процес на 19-ти век, графиката , в която земята на плочата се формира от минута частици от смола.

4

Изследвай боядисване и оцветяване на шрифт. Prints , които се появяват , за да бъде съставен изцяло от нюанси на сивото вероятно ще бъдат mezzotints . А мецотинто гравиране е направена от загрубяване на цялата повърхност на плочата , и се покрива с мастило . По-бурната площ , толкова по- мастилото го запази, и по този начин по-тъмен цвят на готовия шрифт. Виж за признаци на различна степен на грапавост на античния шрифт.

5

Виж за признаци на малки дупки на разпечатки, които не показват някой от предишните характеристики . Гладки изображения вероятно са литографии . Малките дупки в хартията бяха водачи за съединяването на различни камъни , които са били използвани за производството на даден литография . Всеки цвят се изисква отделен камък , като всеки камък е необходимо да бъде внимателно съобразена с позицията на предишното камъка.

Вашият коментар