Барби на Swan Lake Board Game Directions

“ Барби на Лебедово езеро “ е игра на дъска за играчи на възраст от 4 и нагоре, но тя е насочена към много млади играчи . Тя се основава на филма Барби със същото име . Играчите играят като Одет , звездата на филма , който е бил превърнат в лебед. Целта е да се превърне от лебед обратно в Одет , и пътуват през Омагьосаната гора на принц Даниел. „Лебедово езеро“ може да се играе от 03:58 players.Things ви е нужно
принц Даниел сцена
Лила Unicorn сцена
3 сцена стои
12 карти за персонажите
4 лебед хамали <Бразилски> 4 Odette хамали страница 8 двигател стои
4 диадеми
един зар в
Покажи повече инструкции Комплект Up

1

Поставете дъската на равна повърхност , където всеки играч може да го достигне . Прикрепете принц Даниел сцена за два сцена стои и Лила Unicorn сцена на един щанд.

2

Place принц Даниел зад пространството Roghbart в края на играта. Поставете Лила Unicorn сцената зад стартовата зона . Имате всеки играч изберете лебед двигател и да го прикрепите към двигател щанд от един и същи цвят . Поставете на хамалите в старт пространство.

3

Прикрепете хамалите Odette до съответните им щандове за косене и ги поставете в гъба Еразъм “ на дъската . Поставете диадеми наблизо. Вие ще носите това , след като сте се трансформира обратно в Одет .

Level 1 Adventure от Color

4

Поставете картите символи настрана , тъй като те не се използват в това ниво . Имате всеки играч хвърли умре. Първият играч, който се търкаля на Fairy Queen играе първи . Играта продължава по часовниковата стрелка.

5

Разточете матрицата и да се премести си инициатор на първото място на дъската с този цвят. Ако хвърлите на Fairy Queen или кристал, хвърляте отново , докато не се търкаля цвят . Прекарайте умират към следващия играч . Играчите не могат да заемат едно и също цветно пространство . Ако една ролка поставя играч на пространство , взето от друг играч , тя трябва да се премести към следващото място на този цвят.

6

Спиране на пространството Одил , независимо от цвета разточва . За да се защити от Одил , играчът трябва да хвърли на Fairy Queen или Crystal на следващия си ход. Ако тя се търкаля с цвят, тя трябва да остане там, докато тя получава правилното ролката .

7

Въведете гъба , след като победи Одил . Книгата на трансформацията в гъба ще ви превърне обратно в Одет . Поставете лебед двигател настрана и продължи да играе със същия цвят Одет двигател . Изберете тиарата , който съвпада с вашия цвят на изпреварващия ход и го поставете върху главата ви.

8

Играй , докато един играч достигне пространството Ротбарт . Спрете тук , независимо от цвят на ролка . Ротбарт трябва да бъде победен по същия начин, както Одил . След като победи Ротбарт , въведете водопада. Първият играч, който влиза водопада печели играта .

Level 2 Adventure от Брой

9

Разбъркайте картите характер , докато те са с лицето надолу . Поставете картите на различни места на територията на дъската . Не поставяйте карта на пространства Одил или Ротбарт . Имате всеки играч хвърли умре. Първият играч, който се търкаля на Fairy Queen отива първият .

10

Разточете матрицата и да се премести , че редица пространства. Разточете отново, ако се търкаля на Fairy Queen или кристал. Ако пространството е с карта на него, флип той свърши. Ако картата има снимка на омагьосано приятел , поставете го пред вас . Ако картата има Ротбарт или Одил , трябва да извъртиш Fairy Queen или Crystal да продължиш напред , или поставете омагьосано приятел карта по карта. Вие не може да се движи покрай Ротбарт или Одил карта, която е на борда, дори ако друг играч го обърна .

11

Спиране на пространствата Одил и Ротбарт . Тези пространства трябва да бъдат победени по същия начин , че картата е победил в редовното игрово време , с помощта на приятел карта или подвижен Fairy Queen или Crystal . Въведете гъба , след като победи Одил . Въведете водопада , след като победи Ротбарт . Тези пространства играят същите, както за ниво 1 .

Вашият коментар