Как да се използват карти в D & D 4E

карти са начин да следите на правомощия , с цел инициатива и други аспекти на борба в четвъртото издание на Dungeons & Dragons . За разлика от по-ранните версии на Dungeons & Dragons , където магии бяха областта на магически потребители , 4th Edition разполага правописа подобни правомощия за всички класове характер . Копиране на определени правомощия и друга важна информация върху индексни карти ще ви помогне да си спомня какво прави всичко, без да се налага постоянно да се обърнете към „Наръчника на играча . “ Това ще спомогне за борбата с ход по-гладко , което ви позволява да се съсредоточи върху забавлението на game.Things ви е нужно
Индекс карти
Dungeons & Dragons Handbook 4th Edition Player е. Guide Dungeons & Dragons 4-то издание Dungeon магистърска (за DMS само )

Покажи повече инструкции
Използване на карти като Player

1

Изберете вашия характер At- Will , Encounter , Daily и ютилити правомощия от съответния раздел на „Наръчника на играча . “ MarketBook.bg: 2

Копирайте всяка власт върху индекс карта. Не забравяйте да включите цялата необходима информация : . Какъв тип енергия е , какъв тип действия , които използва , като стандартен или пълен кръг , какво оборудване имате нужда – меле или варира оръжие – и това, което ефектът му е <Бразилски>

3

Напиши информацията за всяка магия т. вашия характер притежава върху индекс карта. Това ще ви помогне да запомните важна информация , като например щети бонуси или магически ефекти , ако не разполагате с достатъчно място на вашия характер лист, за да го напиша всичко .

4

Обърнете се към картите, като ви играят. След като използвате Daily или Encounter захранването, задайте го настрана , докато не сте в състояние да го използвате отново. Това ще ви помогне да следите какви правомощия имате на разположение , за да използвате. Съхранявайте картите с вашия характер лист , така че те не се губят .

Използване на карти като Dungeon Магистър

5

Напишете името на всеки герой в отделна картотека . Забележка важни аспекти на характера , като Armor Class и Fortitude , Reflex и воля Defenses . Това ще допринесе за ускоряване на бой , защото няма да се налага постоянно да се консултирате с играчи, за да се определи дали атака чудовище беше хит.

6

Създаване на индекс карта за всеки чудовище или група от идентични чудовища в една среща . Обърнете внимание на всички техните статистики , оръжия и специални умения , и напишете инициатива чудовища . Това ще ви помогне да запазите цялата информация за чудовища в лесно достъпно място .

7

Раздайте картите характер на играчите в началото на всяка среща. Имате всеки играч си напише инициатива на картата, след което се събира картите и ги сложи в ред заедно с чудовище карти. Това ще помогне да се предотврати объркването, което се случва, когато играчи викат своята инициатива ролки всички наведнъж .

8

Преместете всяка карта към задната част на комина , когато на героя или търна чудовище е нагоре . Забележка ефекти и условия, като заклинания, които продължават повече от един кръг , върху картите . Това ще ви помогне да следите всичко, което се случва по време на битка и да ви позволи да направите лесни корекции на заповедта за инициатива, ако е необходимо, например , ако един играч притежава действие.

Вашият коментар