Вълшебни правила на играта The Gathering карти

Магията на Gathering е популярна игра стратегия карта първо изобретен от Ричард Гарфийлд като проучване в математическа вероятност. Магьосниците от брега, компанията, която е собственик на играта на карти , извлечени ползите от играта масивна популярност през 1990-те години , разработване на системи за турнирна игра и водене хоби магазини в бизнеса в цялата страна . Правилата на играта може да отнеме няколко игри, за да получите цаката , но основите са доста лесни за овладяване . Материали, необходими за игра онлайн

Всеки играч на магията на Gathering ще се нуждаят от едно тесте карти Меджик (наречена библиотека ), съставена от играча на най-малко 60 отделни карти. Играчът също ще трябва някаква форма на борба , за да следите на живота си общо по време на играта . Това може да бъде оцветена мъниста, на специално създаден “ живот брояч “ или просто молив и хартия. Всеки играч започва играта с 20 живот

Целта на играта

A играч може да спечели игра на магията на Gathering в един от следните два начина : . Намали от противника живот общо на нула или износване противник надолу, докато той все още няма карти наляво, за да черпят от неговата библиотека . A играч изпълнява задачата да дялка живот далеч от опонента си с помощта на палубата му да призове същества и магии , за да се бори за негова сметка . Продажба и Наем на компоненти на един Basic Меджик Deck
<Бразилски >

съществуват пет цвята в магията на Gathering : бяло, зелено , синьо , червено и черно. Всеки един от тези цветове представлява различен стил на магията и има магии , земя ( за генериране на правописа леене мощност) и същества , свързани с нея и уникални силните и слабите страни . По-голямата част от палуби за магия , са изградени с помощта на два цвята . Един основен двуцветен магия палубата Gathering , бяло и зелено, ще изглежда нещо като това: 12 Гори и 12 Plains (земя ) , 10 бели създания , 10 зелени същества и смес от 16 бели /зелени магии
<. Бразилски>
Ограничения Card

Играчите са ограничени от гледна точка на това как много от всяко име карта с магия палуба може да има . Като цяло, в срок от четири копия на всяко създание , правописа или артефакт може да бъде включена в палубата , въпреки че не съществува ограничение за колко земя играч може да използва . Съществуват Уникални или “ легендарни “ карти в магията на събиране и са означени като такива на картата за игра . Само се допуска една от тези карти ( един на всеки легендарния карта ) на магия палубата.

Идеята е да се изгради палубата магия , включващи карти неразделна печеливша стратегия на играча в количества от четири , докато включително карти, които могат да дойде по-удобно само в някои игрови ситуации в количества от един или два . Това кара вероятността за получаване на полезни карти по-високи и по-ниски карти за ситуацията .

Включете Структура

Играта е разделена на завои , в която играчът се опитва да правят магии и призоваване същества от магията му палуба , за да унищожи противника си . A играч започва играта чрез теглене на седем карти от тестето си . Ако няма на земята ( от съществено значение за заклинания и призоваване същества ) се построява въз основа на това първо дръпнете от палубата , играчът ще покаже на ръка към противника си , набутвам и да изготви отново.

Търнът започва чрез теглене на една картичка от собствена библиотека на играча , а след това играе земя (като Plain или Forest ) карта. Само една земя -карта може да се играе за играч на свой ред . Следваща един играч може да използва тази земя , която генерира една мана на своя подходящия цвят ( Plain е бяло, и Forest е зелен ), за да правят магии /призове същества от ръката му. Всяка карта в магията на Gathering ще има разход на кастинг в нейния горен десен ъгъл . Това ще покаже цвета на мана и количество необходима за поставяне на тази карта в игра. Някои същества и магии се възпроизвеждат много бързо , докато по-мощни магии /същества правят отнеме няколко редуват да изгради необходимия авторитет, за да хвърли . След като земята е била използвана за своя авторитет , за да направи магия или призове създание в играта , тя не може да се използва отново до следващия завой на играча.

Атакува противник

като цяло , същества в магията на Gathering се казва, че има “ призоваване болест “ в това създание не може да атакува противник на ред е подадена в игра. За да се атакува противник , един играч “ смесители “ си създание , като я завъртите настрани, за да се посочи една атака е в ход. Неговият опонент използва свои собствени същества в играта , в опит да блокира атаката. Всяко същество ще има сила и издръжливост стойност в долния десен ъгъл на своята карта, което показва колко щети той се занимава и как да повреди може да отнеме .

Ако противник играч има същества на разположение , за да блокира атаката , създания справят увреждане на един от друг . Ако общият размер на щетите се справиха отговаря или надвишава издръжливост стойност по същество , тя се отстранява от играта и се поставя в купчина изхвърли по-нататък “ гробището . “ Ако противник все още няма същества в играта , за да блокира , щетите се раздава директно на него ( изваждане от неговия живот 20 общо) . A създание може да атакува само веднъж на свой ​​ред .

Вашият коментар