Как да изнесе Mesh Character От UT2K4

“ Unreal Tournament 2004 “ , често съкратено като “ UT2K4 “ , е кратно шутър от първо лице игра, базирана около турнирна игра . Както и при предишните части от поредицата, “ UT2K4 “ е родила силно мод общността , които са постоянно създаване на нови модове за да даде нови игра игра опит. Един от най-често срещаните видове момичета създава нов символ се използва в играта . Първата стъпка към това е да се изнесе характер на окото , за да се изгради upon.Things ви е нужно
UnrealEd

Покажи повече инструкции

1

Кликнете два пъти върху иконата, за да UnrealEd отворите програмата .

2

щракнете върху „Texture “ прозореца вътре UnrealEd , след това кликнете върху раздела с надпис “ Актьор класове . “

3

щракнете върху “ Пешка, „след това“ UnrealPawn „, тогава“ xPawn „, за да подчертае тези три позиции в директорията, която се появи .

4

Щракнете върху “ Анимации раздела “ .

5

Натиснете иконата на отворена папка в рамките на “ Анимации “ в раздела .

6

кликнете два пъти върху името на героя , чиято мрежа бихте искали да изнасяме . Обърнете внимание на това за по-късна употреба .

7

Щракнете върху „File „, след това “ Open“ и отворете някоя карта файл.

8

Кликнете с десния бутон някъде във файла на картата и изберете “ AddxPawn “ тук . Това ще направи появи на вашия характер .

9

Изберете “ Display“ от лентата с инструменти.

10

Маркирайте мрежа.

11 <​​р > Въведете името на окото на вашия герой в текстовото поле . Това име ще се показва в Стъпка 6 Като пример, ако сте били износител на окото Skarrj Anims , вие ще трябва да напишете SkaarjAnims.SkaarkUT2004 , които биха били показва, когато сте кликнали името му в Стъпка 6
<Бразилски > 12

кликнете с десния бутон на вашия герой в картата и изберете “ Конвертиране „, след това опцията “ Static Mesh “ .

13

Въведете името, което искате вашият проект да има в горната и дънни диалогови прозорци на поп-нагоре , който се появява .

14

Щракнете върху “ File“ , след това “ New „. MarketBook.bg: 15

Щракнете върху “ View“ след това “ Покажи Static Mesh Browser . “ MarketBook.bg: 16

Изберете името на проекта си от падащото меню, което се появява .

17

Щракнете върху бутона в долната част на кутията , която се появява , за да бъде два блока отгоре и един на дъното. Това ще постави на скелета на модела, който сте искали в нивото.

18

Щракнете върху „File „, след това “ Export „. Това ще изнасят окото характер.

Вашият коментар