Идеи Catch Phrase Игра

Catch фраза е дума познае игра разпространявана от Hasbro . В играта, един играч се опитва да помогне на съотборниците си да отгатнат определена дума или фраза , без да каже някоя част от целевата фразата , писмото започва с или всяка дума, която се римува с него. Можете да създадете свои собствени варианти , ако искате Word познае игри, но не притежават Catch фраза . Dictionary Отгатване

Може би най- простият начин за генериране на думи за домашно дума познае игра е да изберете думи на случаен принцип от джоба си речник. Задаване на таймер за няколко минути и предпазни играчи , така че те се редуват с отбора . Когато един играч получава речника, тя трябва да флип чрез него , вземете една дума, опитайте да получите нейният екип да го предполагам, и след това да го давате на когато го правят . Екипът не държи речника , когато пръстените таймер получава една точка . Наем Тематични Words

Този вариант работи най-добре за конкретни събития, като една четвърт от страна юли , бебе душ , ергенско парти или моминско парти . Създаване на списък с думи , които съответстват на темата на партията. A Четвърти юли страна , например, може да има думи и фрази като “ знаме “ “ в червено, бяло и синьо “ “ Декларация за независимост “ и “ фойерверки „. За да се запази един играч знае всички отговори по-рано , има някой, който няма да играе на играта се генерира списък , или да даде всички играчи с 10 минути за частна генерира думи в началото на играта.

Low -Speed ​​Variant

Някои хора може да предпочитат по- съзерцателна версия на играта . Във варианта с ниска скорост , всеки играч има само един опит за бране на целевата дума. Задаване на таймер за пет минути, след което всеки, който не се е досетил , губи си шанс. Всеки играч може да поиска до три въпроса преди да се познае , и може да я направи предположение по всяко време. Правилното предположение печели описателя една точка и гадател две точки . Играчите представят своите предположения частно на хартия. За един по-стратегически вариант , играчите предполагам на глас и правилно предположение свършва рунда.

Word Chain

Целта на тази промяна е да се създаде свободен асоциативен верига, която завършва с цел дума. Всеки кръг има един гадател и един описател , с другите играчи , които са на журито. Описателя и журито знае целевата думата . Бране случайна дума да започнем с това, на отгатването и описател заместник една дума свободните асоциации с последната дума говори . Целта на описателя е да изберете думи , които ръководят верига от асоциации на гадател , за да целевата думата . Журито може да наложи вето на всяко слово, което е твърде много на скок от думата преди .

Вашият коментар