Игри шести клас Използването Транспортири

Учене чрез игри е една обща стратегия, използвани от деца, техните родители, грижещи и възпитатели. Прилагането на тази стратегия на геометрията получи тласък с математика образователни изследователи Дина и Пиер ван Heile . Според техните идеи , “ За деца , геометрия започва с играта . “ Използването игри помага шестокласници разбират и използват транспортири . Класната Games

За класната стая транспортир игри , учителят се отнася до голяма транспортир така всички студенти могат да виждат номерата . Децата може да помогне в подготовката , като извънгабаритни транспортир и етикетиране на степените . Учителят и учениците да създават различни ъгли или триъгълници от цветна хартия, строителство и етикета на степените на гърба на хартията. След това тези документи са поставени в кутия. В шести клас могат да работят индивидуално , по двойки , в малки групи или в две големи групи. С голям транспортир показва , учителя или учениците си затварят очите и да изберете хартия и да го държат . Другите ученици хипотезата степените на избрания ъгъл. За проверка на измерването , на учителя или ученика след това държи хартията на големия транспортир . Студентите се редуват да се познае, степените , докато са били избрани всички вестници . Наем онлайн игри

шестокласници могат да кандидатстват и да практикуват знанията си с онлайн игри транспортир . Някои игри , като например „Ъгъл на дейности“ показва, транспортир , цветен ъгъл и въпрос за студенти , за да обсъдят . „Пришълецът “ Angles дава забързан възможност за шестокласници да практикуват своите умения при изчисляване ъглови градуси . “ Star гледане на кафе“ показва, транспортир и телескоп посочи в космоса. Децата предполагам , че ъгълът на телескопа трябва да се движат , за да видите една планета . Продажба и Наем на изкуството Games

Сливане на изкуството с транспортири помага шестокласници разширят своите разбиране на геометрията на роли играе в създаването на архитектура и произведения на изкуството . Една игра е да даде на студентите с историята на изкуството книги или онлайн ресурси . Студентите запазят транспортири удобен, в непосредствена близост до преносими компютри или парчета хартия . Работа в малки групи, двойки, или поотделно , студенти търсят чрез книгите, изкуството и правят бележки на половината луна или кръгови форми, те намират в картини и сгради. Учениците след това напишете името на произведението или сградата , художникът или архитект , датата , мястото и номера на страницата в книгата. Целта е да се намери пет примери и след това да представи на класа . Някои архитектурни примери включват римския Колизеум , романски арки и главините на готически катедрали . Картини включват “ Благовещение „, Renaissance Фра Анджелико е Raphael Sanzio на “ Училището в Атина “ и скица на човешките пропорции на Леонардо да Винчи , свързани с кръг. Наем Начало Игри

Начало игри помагат шестокласници приложат това, което са научили за транспортири в собствените си домове. Децата ходят около домовете си с техните преносими компютри, хартия , химикалки или моливи . Те правят бележки на ъгли, полумесец или форми кръг те намеря и местоположението . Кухнята е едно добро място да започнете , като предлага кръгли плочи , часовници и смесване паници . Парче торта или пай оферти измерване възможности. Децата също могат да правят бележки на елементи, които следва да образуват полумесец или окръжност , но не го правят. A дефлирани футболна топка или спукана гума може да се разчита като nonexamples . Децата могат да забележат , че скалите на маса , измерване на елемента и отбелязват, че крака на масата не е 90 градуса. Целта е да се намерят 10 статии, които показват, ъгъл , полумесец или кръг форма и пет позиции, които трябва да отговаря , но не .

Вашият коментар