Horseshoe хвърляне Правила

Horseshoes е -популярните и лесни за научаване открит игра. Въпреки, че правилата на играта са лесни за разбиране и проследяване , да играе на играта е различна история . Тя изисква много концентрация , мускулни и късмет. За да играете играта , вие трябва да знаете как да се вкара гол , двата метода на точкуване , и как да се определи победител. Как да Резултат

Двама играчи или две две лице отбори могат да играят един срещу друг. За да се реши кой отива на първо място, всеки играч хвърля подкова и всеки, който получава най-близо до кладата ще отиде на първо място. Тези, които не са склон трябва да остане далеч назад , тъй като дори най-добрите подкови играчите могат да хвърлят див подкова всеки от време на време. Първият стомна хвърля техните подкови в противоположния клада , и тяхната цел е да се хвърли обувката най-близо до кладата , колкото е възможно , ако не около него , което се нарича звънене . Когато първият играч е направено, вторият играч ще отида. След като всички четири обувки са блъскат , играчите ще вземат под внимание на резултата . Традиционният метод на точкуване е , както следва : . Рингер са трите точки и обувки докосват , учене или легнало положение в рамките на 6 инча на кладата е една точка

Анулиране Метод и фалове

При използване на метода на анулиране на точкуване , един играч може да вкара гол на ининг . Например, ако двамата играчи получават звънене , резултатът е анулирана . Или лицето, най-близо до кладата в 6 инча ще получите точки, а на друго лице, не прави, дори ако те са в рамките на 6 инча , както

фалове са обявени поради следните причини : . A обувка се търкаля по на ямата или удря дървената блокиращото , обувка е хвърлен в друг неодушевен или анимирате обект, а втората обувка се блъскат с различна ръка от първия подкова , или ако второто обувка е хвърлен от по-висока кота от първи . <Бразилски>

определя спечелил

<п > Преди една игра , играчите обикновено избират метод за отбелязване на гол , или традиционния или отмяна метод. Те след това изберете точките , необходими за победа , което е обикновено 21 до 40 Ако в избраната броя на печелившите точки , отборите /играчите са вързани , не може да има кръгла внезапна смърт . Който достигне избрания брой точки първи печели.

Публикувано в Games

Вашият коментар