За измама

Първоначално изобретен като прогресивен игра на зарове за целите на хазартна дейност, измама се превърна в салон за игра, играна от семействата и социалните групи. Играчите използват заровете за да спечели точки в течение на шест кръга.

Въпреки че започна като бар игра през 1800 г. , тя се превърна в един мач в групата . Тъй като играта се базира на случайността , а не стратегия , като позволява по-голямо социално взаимодействие между играчите . Това е довело до социални клубове , квартални групи и кръгове от приятели , които играят . История
е.

По време на 18-ти век , измама се нарича Cloth 8 – Dice и играе предимно в Англия. Той направи своя път към Америка по време на златната треска от 1840 и 1850 г. , когато един художник измама използва разновидност на играта, за да измамят златотърсачи от пари. Резултатът е вторична дефиниция на думата измама – измама или игра на доверие .

Интересът към играта отслабна с гражданската война , но възвърна популярност в края на 1800 г. по време на следвоенния икономически бум в Америка . Измама салони отварят, за да бъде домакин на игрите сред комарджиите , но играта хванал с жени и деца , както добре. През края на 1800 до началото на Първата световна война, измама се играе предимно като семейна игра. По време на забраната ера на 1920 година , измама салони са възникнали като форма на Speakeasy .

Измама отслабна отново след Първата световна война, но с опит възраждане през 1980-те като игра, играна от групи жени и двойки . Играчка фирми са се опитали да разширят играта на децата през последните няколко години , въвеждане на дете-приятелски комплекти , насочени към улавянето на по-младото поколение .

Function

измама изисква групи на четири , за да играят с 12 човека са стандартен размер на измама игра. Основната пиесата включва разбиване на двойки и сядайки на една маса . Има няколко таблици в зависимост от броя на играчите , но винаги има една маса главата . Тази таблица определя темпото за останалата част от таблиците , звъни на звънеца , когато започва играта и когато играта свършва.

Играчите редуват посока на часовниковата стрелка на масата, обикновено започващ с рол-оф . Най-високата ролката на заровете ще отидат на първо място. Играчите ще се търкалят три зара , опитвайки се да спечели точки за подвижен определен брой с първия отбор до 21 печели този кръг . Този номер обикновено се определя от кръг номер. Например , ако сте в пет кръгли и извъртиш пет , вие получавате една точка . Ако хвърлите две петици , вие получавате две точки . Ако хвърлите три петици , хвърлите измама и вие автоматично ще получите 21 точки и спечели кръг . The кръг завършва незабавно , когато някой ролки 21 точки , или чрез натискане на измама или с начислена точки. Там обикновено са шест кръга на всяка игра .

В края на рунда , отборът с най-висок резултат на тази маса се счита за победителите в този кръг . На този етап , отборите се редуват маси . В 12 – човек игра , отбора на победителите на масата на главата задържа , докато губещия отбор пада до маса два . Отборът победител на трапезата две отива до масата на главата . Губещия отбор от трапезата две капки към трета маса . Отборът победител от трета маса отива до масата две . Екипът на губещата на масата три престой сложи .

В края на вечерта , отборът с най-успешните кръга печели.

Вашият коментар