Риск игра настойнически

Играта „Риск“ за първи път във Франция като творение на известния режисьор Алберт Lamorisse . Той нарече срещата “ Завладяването на света“ ( “ La Conquete Du Monde “ ) . Parker Brothers закупили правата върху играта и променя името си на „Риск „. Те направиха някои дребни промени правилата и променя естетиката на играта , преди да го освобождава . „Риск“ се оказа голям хит и все още е един от любимците на борда играчи днес . Основи

Цифрите в „Риск“ представляват различни номера на армии. Един пехотинец е една армия , цифра, конница е пет армии и артилерийски ( оръдия ) цифра е 10 армии. Играчите получават определен брой войски в зависимост от това колко много хора играят играта. Те ги легна на дъската , която е изобразена на картата на света и е разделена на отделни територии. Играчите се редуват кокошки армиите надолу върху различни територии , като контрол върху тях , докато цялата платка е изпълнена . В някои варианти , рискът карти , всяка от които съдържа определена територия , са раздадени , и играчите могат да пускат армии само на територии, които отговарят на техните карти. Наем Армиите в

в началото на своя страна на всеки играч , той получава номер на войските на базата на размера на територия той контролира . Той може също така да се използват карти , за да се създаде армии и да ги превърнат в ако те съвпадат с конкретна комбинация . С войските под негов контрол , той може да започне атаки в територии , съседни на неговия . Dice са използвани, за да се определи кой ще спечели и колко армии са загубени от двете страни , както и на нападателя трябва да напуснат най-малко една армия зад , за да се задържи на съществуващата територия. След като се стигна до заключението, неговите атаки , играчът може да се движи армии между съседни територии, той контролира . Свой ред тогава свършва и играчът до него започва свой ​​ред . Продажба и Наем на Виктори

Играчите могат да правят неофициални дипломатически съюзи , ако желаят , за да се стабилизират граници или да започнат атаки срещу общите врагове. Ако един играч се скрива останалите армии на друг играч , тя придобива карти този играч . Ако това си дава шест или повече карти , тя трябва да ги превърнете в армии , които след това тя може да се използва за атака. В противен случай , тя трябва да изчака до следващия завой , преди тя да може да се превърне в картите си . Победителят е последният остава с армиите на дъската , след като завладява света играча.

Вашият коментар