Как да играя Team Freeze Tag

Tag Team замразяване е най-добрата ваканция игра за училищен двор , който е изпълнен с деца. Също така е добре за часовете по физическо възпитание и може да се играе в салона . Разбира се , тя също работи в паркове и дворове с групи от кварталните деца, играещи извън по хубав day.Things ви е нужно
6-50 деца , разделени на два отбора
голяма площ игра на открито или в зала <Бразилски> ограда или дърво или стена, за да се използва за “ база“
Достатъчно цветни ленти за китки за всяко дете , за да получите с една половина лентите трябва да са в един цвят , а другата половина трябва да бъде вторият цвят
една монета <Бразилски >
Показване повече инструкции

1

Въвеждане на играта на Tag Team замразяване чрез разделяне на групата на децата в две еднакви екипи от играчи. Раздайте ленти за китки , на всяко дете . Всеки отбор има различен цвят маншет . Важно е , че маншет всеки играч да остане видима по всяко време. Съгласен съм за това, което ще бъде на базата. Хората, които са „на база“ са като лично време, за да си почине . Те не могат да бъдат маркирани .

2

Хвърли монета, за да се определи кой отбор ще бъде “ IT “ на първо място. Другият отбор получава 10 секунди да избяга . След това, на ИТС може да даде Chase .

3

Ако член на своя екип тагове, даден член на другия отбор , играчът трябва да сложи етикет “ се замразява. “ Това означава, че играчът трябва да спре още и да останат в точната позиция , “ замразени „, докато някой от техния собствен екип ги тагове, за да “ размрази “ тях.

4

Играта продължава в продължение на пет минути или докато всички на чуждестранни своя екип е замразено . В оценката си една точка за всеки замразен извън Нейната играч , когато времето се нарича . Без своя екип на предприятието става на ИТС. Играта продължава в продължение на още пет минути.

5

Превключване на ИТС и не- ИТС на всеки пет минути. В края от 30 минути всеки отбор ще има три възможности да бъдат на ИТС и три възможности да бъде “ замразено „. Отборът с най-много точки в края на тридесет минути (или всяка друга договорена продължителност на възпроизвеждане) печели.

Вашият коментар