Как мога да направя 3D модове за GTA : San Andreas

ремоделиране компютърни игри е все по-честа минало време сред геймърите ? . Докато много игри имат потенциал за независими модификации , най-популярните игри за моден са “ пясъчна кутия “ заглавия , като “ Grand Theft Auto“ серия . Създаване на модел 3 – D може да бъде трудно и отнема много време процес, но то също може да бъде полезна . За “ Grand Theft Auto: San Andreas “ Методът за създаване на модела е по-лесно , отколкото повечето, но също така изисква някои финес и patience.Things ви е нужно
3D Max Studios
KAM Scripts (събиране на GTA модели и текстури )

Покажи повече Инструкции
Подготовка на модел

1

Отворени 3D Studios. Изберете “ File“ и “ Import “ от сценария KAM . Това ще бъде пряко преобразуване , така че натиснете „Ctrl + A “ , а след това премахнете отметката от окото като задържите “ Alt “ ключ и кликнете върху вашата мрежа. Натиснете „Delete“ ключ за премахване на първоначалната boneset , оставяйки желания окото

2

Import модел от “ GTA : San Andreas“ . и , като се използва “ Завъртане “ и „Move “ команди , центровка вашата мрежа с модела от “ GTA “ точно. Тя трябва да бъде възможно най-точната , в противен случай няма да има много технически проблеми с крайния продукт.

3

Изравнете вашите модели перфектно. Вие трябва да превключите перспективи между гледни точки , за да се постигне прецизно позициониране . Кликнете с десния бутон върху “ изгледа “ име, като например “ Perspective “ и изберете друг изглед .

Reset на “ Pivot позиция “ и “ Rotation “ до 0.0 ; 0.0 ; 0.0.To постигнем това , отидете на “ Йерархия Panel“ и изберете вашия модел , а след това кликнете върху “ Adjust Pivot Only. “

4

Кликнете с десния бутон върху “ изгледа “ , за да изберете на площада до „Move “ и промяна на ценностите „Х “ “ Y “ и “ Z “ до 0 . Повторете този процес с “ Rotation „. Оставете “ Регулиране Pivot Only“ , като щракнете върху него отново , и отидете на “ Ютилитис “ раздел. Изберете вашия модел и след това натиснете бутона „Reset Xform “ След това натиснете бутона “ Reset Избрани . “

стъкмяване модела

5

Щракнете върху кожа характер , моделът, който сте внесени директно от “ San Andreas “ и отидете на “ Editable Mesh “ в “ модификатор “ раздел. Изберете “ ОК “ , когато се появи диалогов прозорец . Идете на “ Vertex Mode“ от “ менюто “ и изберете цялата мрежа . Това ще предизвика verticles , или “ точки “ за всички изглеждат червени .

6

Отидете в „Прилагане “ опция и изберете вашия модел под менюто „Edit геометрия . “ Отново, изберете “ ОК “ в диалоговия прозорец. Сега натиснете бутона „Изтрий“ ключа и оригиналната кожа пешеходна модел ще бъде изтрита. Сега вие само ще видите вашия модел с скелета върху него . Излезте от „Прилагане “ функция , като щракнете върху него отново и след това се оставя “ Vertex Mode . “

7

Изследвай работата си и се уверете, че всичко е така, както го искате . Обърнете внимание на тялото и се уверете, че нищо не се е случило в предаването , като pixellation или повредени данни . Както и сега , моделът е технически завършена. Въпреки това, тъй като сте използвали друг модел за придобиване на програмирането за движение , вашият модел ще се опита да се движи по същия начин , което води до грешки и проблеми , тъй като новият герой не притежава същия тип тяло като на оригиналния модел. Вие ще трябва да се коригира движението на вашия характер чрез манипулиране на verticles .

8

Щракнете върху опцията “ Verticles “ от “ модификатор Skin “ меню . Проблемните области са склонни да бъдат ставите и центрове на движение , като бедрата или бедрото . За този пример , се фокусира върху бедрото. Отиди проверите на “ лявото бедро , “ избран от “ Side меню. “ Ще има много verticles които съставят лявото бедро , маркирани в жълто. Вие ще забележите, че има и точки, които не трябва да са там , като verticles , които принадлежат в дясното бедро . Това е потенциален бъг , тъй като не може да се движи лявото бедро и има право си ход по същия начин по едно и също време. Изберете тези нелоялни verticles и ги превъзлагане на дясното бедро . Повторете този процес за останалата част от тялото , като се обръща специално внимание на проблемните области, като ръцете и торса.

9

експортирате модела си в “ GTA “ игра файл. За да направите това , отворете “ DFF IO “ от Scripts Kam е (отново, това ще бъде модел на пешеходците ) . Кликнете върху “ модел“ само , и в “ DFF IO “ диалог , изберете “ GTA : San Andreas“ като дестинация за модела . Изберете “ Skip COL “ и след това кликнете върху “ Export Bones /Skin „. Изберете папка „модели“ във вашия “ GTA “ програмните файлове , и той ще бъде внесен директно в играта.

Вашият коментар