Как да Графика акселерометър С Arduino

Акселерометри са електронни компоненти , които измерват ускорението , наклона или вибрацията на даден обект , когато е свързан към друго устройство . Можете да се тълкуват данните , предоставени от акселерометър , като го свържете към микроконтролер Arduino . The Arduino чете стойности от изходните пинове на акселерометър и ги предава към компютър. Компютърът показва данните в цифров вид. Можете също така да съставите графика на данните от него да предаде на заявление за програмиране, като например Max /MSP или преработка, когато това може да бъде записвано в реално time.Things ви е нужно
Breadboard
Тел
USB кабел <Бразилски>
Показване повече инструкции
Свържете акселерометър към Arduino

1

Поставете акселерометъра на Breadboard с неговите пина на отделни песни .

2

Свържете ос щифтове на акселерометъра да аналогов Ардуино или цифрови входове с жица. Използвайте един вход на щифт. Фиш Акселерометърът можете разказва които щифтове осигуряват данните за оси и дали данните е аналогов или цифров .

3

Свържете ПИН захранващо напрежение акселерометъра за съответната мощност напрежение на Arduino с жица. Фиш Акселерометърът е ви казва колко енергия се нуждае.

4

Свържете земята пинов акселерометъра към земята терминала на Arduino с жица.

5

Включете USB кабел в USB конектора на Ардуино .

6

Включете другия край на USB кабела в USB порта на компютъра .

напише код Arduino
<Бразилски > 7

Присвояване променливи към Arduino входове , свързани към изхода на акселерометъра на . Вашият код може да изглежда така :
вътр xPin = 2 ;
вътр yPin = 3 ;
Променливите “ xPin “ и “ yPin “ са възложени на щифтовете , свързани към X акселерометъра и Y изходи .

8

Иницииране серийна комуникация между компютъра и Ардуино . Вашият код може да изглежда така :
невалидни настройка () {
Serial.begin ( 9600 ) ;
се изисква от първия ред на код за всички програми. The къдрава скоба се поставя началото на “ настройка. “ “ Serial.begin ( 9600 ) “ създава комуникация на 9600 бита в секунда .

9

Дефинирайте Ардуино входните щифтове при “ настройка. “ Вашият код може да изглежда така :
pinMode ( xPin , INPUT ) ;
pinMode ( yPin , INPUT ) ;
}
Pins 2 и 3 на Ардуино се с предприятието определя като суровини . The къдрава скоба бележи края на “ настройка „. MarketBook.bg: 10

Присвояване променливи за съхраняване на входящите оси и ускорение данни. Вашият код може да изглежда така :
нищожен контур () {
вътр pulseX , pulseY ;
вътр accelerationX , accelerationY ;
Първият ред от код казва на Arduino , че следния код се състои от функции тя трябва да изпълни в цикъл . Първият набор от цели числа, съхранява данните , идващи от входните щифтове , а на втория сет магазините на резултатите от изчисленията , които преобразуват входящите данни в ценности , представляващи ускорение на акселерометъра на .

11

Прочетете данни от входове Ардуино и да го съхранява в съответните променливи. Вашият код може да изглежда така , ако вашият акселерометър осигурява цифрова информация:
pulseX = pulseIn ( xPin , HIGH ) ;
pulseY = pulseIn ( yPin , HIGH ) ;
Кодът “ pulseIn ( xPin , HIGH ) “ разказва Arduino да чакам за щифт да се чете “ HIGH “ и да започне времето . Когато щифта гласи: “ LOW “ Ардуино спира времето и съхранява стойността в “ pulseX . “ Втората линия на код работи по същия начин,

Вашият код може да изглежда така , ако вашият акселерометър осигурява аналогови данни:
pulseX = analogRead ( xPin ) ;
pulseY = analogRead ( yPin . ) ;
Този код се чете стойностите от входове и магазини Ардуино тях в “ pulseX “ и “ pulseY . “ MarketBook.bg: 12

Конвертиране на данните, съхранявани в “ pulseX “ и “ pulseY “ в ускорение . Производителят на акселерометъра следва да дава едно уравнение или таблица от стойности да се използват за преобразуването .

13

Печат данните за ускорение в сериен монитора , и да го изпратите до съвместим програма за графики . Вашият код може да изглежда така this:
Serial.print("X");
Serial.print(accelerationX);
Serial.println();
Serial.print("Y");
Serial.print(accelerationY);
Serial.println();
The линии , започващи с “ Serial.print “ отпечатате стойности , съхранявани в определените променливи или буквите, посочени в кавички. “ Serial.println ( ) “ добавя нов абзац между отпечатаните променливи , така че те не се появяват на една и съща линия .

14

Добавяне на забавяне, преди Arduino се връща към първия ред на кода . Вашият код може да изглежда така :
забавяне ( 50) ;
}
Първият ред от кода определя закъснението до 50 милисекунди. The къдрава скоба бележи края на “ линия“ и разказва Arduino да се върнем към първия ред на кода .

15

натиснете бутон „Качване “ бутон, за да качите кода към Arduino .

Graph ускоряването на MarketBook.bg 16

Стартиране на среда за програмиране като Max /MSP , Обработка или Pure Data , който приема сериен данни .

17

Напиши код , който казва на програмата да следи и приема входящи серийни данни от Ардуино . Кодът ти пиша зависи от програмната среда , която използвате . Посочете скоростта на предаване , който сте използвали в кода Arduino при създаването на серийна комуникация .

18

Напиши код, който създава графика с X и Y ос . Равенство и етикета на оси със стойности , подходящи за вашия акселерометър . Вие може да искате да използвате максималните и минималните стойности , предоставени от акселерометъра да се определи дължината на всяка ос.

19

Напиши код , който разделя данните , идващи от Arduino в съответния X – ос и Y оста ценности. Например , можете да зададете числова стойност , получена след “ X “ на X – ос на графиката си и стойността , получена след “ Y “ на Y – ос.

20

Напиши код, който бизнес точки на графиката , като се използват данните, предоставени от Ардуино .

21

Напиши код, който привлича линии между изобразените точки.
Продажба и Наем

Вашият коментар