Как да играя Ringer Marbles

Играта на Ringer Marbles е играл от 19-ти век. В течение на времето, различни варианти на играта са създадени и нови правила , формирани . Много мраморни турнири са избрали играта на Ringer като официалното им игра и правила в тези турнири могат да варират. По-долу ще ви покажем как да се играе играта на Ringer Marbles.Things ви е нужно
2 до 4 играчи
13 топчета
един стрелец на играч

Показване повече инструкции
Настройка на играта

1

Направете кръг 10 метра в диаметър върху гладка ниво на партерния или друга твърда повърхност с тебешир или да направите кръг в калта или твърда глина земята с пръст или с придържаме . Този кръг се нарича “ Ring линия . “

2

Марк две линии в центъра на пръстена във формата на кръст или “ X „, така че линиите образуват прав ъгъл . Това ще бъде ориентир за поставяне на топчетата в игра .

3

Сложете един мрамор в самия център на „Х “ и три топчета върху всеки от четирите линии на „Х . “ Поставете топчетата три инча далеч един от друг .

4

Нарисувай “ Lag Line „, която е права линия, която е в предната част и допирателна към пръстена , да го докосва по средата на линията .

5

Нарисувай “ Pitch Line „, който също е по права линия , допирателна към пръстена съставен пряко противоположна на ринга и успоредна на линията Lag .

6

Снабдете шутър за всеки играч, който е направен от нищо, освен стомана или метал. В идеалния случай, той трябва да бъде 2.1 инча в диаметър или по-голям , но не повече от 6.8 инча в диаметър.

7

Щанд с вашия пръст срещу Pitch линия, за да хвърли своя шутър или клек надолу с кокалчетата на линия, за да стреля своя шутър към Line Lag през ринга . Тази игра се нарича “ изостава “ и играчите трябва да изостават преди всяка игра. Shooter , че идва най-близо до линията Lag печели МИГ и стреля пръв .

Играете играта

8

Се редуват клекнал надолу или “ почукващи Down“ точно пред границата на Пръстена Line , за да стреля ви мрамор , опитвайки се да почука един или повече топчета от „Х“ извън ринга или да почука стрелецът опонента си извън ринга . Можете да изберете която и да е област около ринга , за да стреля .

9

Вземете резултат по един за всяка мрамор ви нокаутирам на ринга. Вземете резултат по един за всеки път, когато се удари шутър от противника и това не излиза извън ринга и да предприемат всички мрамори на противника , както и техните точки , ако действително стреля им стрелецът извън ринга.

10

Вземете топчетата сте нокаутиран и продължете да снимате, докато вие или прати свой ​​собствен стрелецът извън ринга или не успеете да пробиете мрамор или стрелецът противника извън ринга .

11

Оставете вашия стрелец на ринга в края на вашия ред . Вземи си пистолет , когато той става ваш ред отново , дори ако тя се отклони от пръстена , и вземете своя стрелба.

12

Край на играта, когато последната Мраморът е прострелян . Победител е играч с най-много точки в края на играта.

Вашият коментар