Как да се съставят за един Xbox

Xbox Live е дала възможност за дори екипи за разработка на едно лице да публикуват игри за Xbox и Xbox 360 на цената да се присъединят към програмата за развитие е сравнително ниска. ; считано от 2010 г. , той струва $ 100 за лиценз за индивидуално развитие за Xbox Live marketplace.Things ви е нужно
Интернет връзка в
Покажи повече инструкции

1

Създаване на всяко изкуство активи, които ще са ви необходими за вашата игра , включително сцени, играч характер модели и враг модел . Ако приемем, че сте работили върху двуизмерна игра , вие можете да развиете всички тези образи в редица графични инструменти, като Photoshop, Illustrator и Inkscape . Ако трябва да се направи триизмерни активи , безплатно и с отворен код Blender е добър вариант

2

Изтегляне Visual Studio ( вж. ресурси ) и неговите XNA плъгини. ; XNA е рамка за развитие на игра за Xbox. Не е необходимо да закупите професионалната версия на Visual Studio , така че чувствайте се свободни да изтеглите безплатно „експресна “ версия ; там също няма нужда да изтеглите инструментите за всички CLR ( Common Language Runtime ) езици , тъй като можете да използвате само C #, за да бъдат разработени за Xbox. Изтеглянето на Visual Studio Express за C # и рамката на XNA е всичко, което трябва да направите, когато става въпрос за събиране на средства за разработка .

3

Стартирайте Visual Studio. Вие ще бъдете подканени да изберете вида на приложението, което искате да работите . Вие трябва да изберете опцията XNA за Xbox. След това ще бъдете подканени да дадете име на кандидатстване и кажете Visual Studio , където искате да го спаси ; можете да запишете на заявлението , където и да искате, дори ако това е на отдалечен или уеб диск. След като сте въвели тези стойности , Visual Studio ще генерира някакъв код , за да започнете вашата кандидатура.

4

Code всички класове, които може да имате нужда за вашата игра. Поради броя на различните видове игри, които бихте могли да се развиват , не е съвет, който ще важи за всяка възможност . Един пример играч характер клас може да изглежда нещо като това: клас Player { Int здраве; вътр мощност ; } . Тази основна проба създава клас за герои , които имат атрибути за здраве и сила. Очевидно е, че вие ще искате да напишете потребителски класове за играта си , но примерът е насока за синтаксиса на кода.

5

Щракнете върху бутона “ Run“ или натиснете F5 , за да започне съставянето на Вашия проект . Компилаторът ще провери за евентуални грешки в изписването на вашия проект ; синтактични грешки са реда код , които нарушават правилата на C # е . Вие ще трябва да определи кой да е и всички грешки в синтаксиса , преди компилатора успешно ще се съберат на цялата игра .

Вашият коментар