Как да Mesh обекти в TSRW

TSR Workshop, или TSRW , е инструмент, създаден от The Sims ресурс да се опрости акта за създаване на персонализирани съдържание като мебели и прически за компютърната игра The Sims 3 Въпреки TSRW няма никакво присъщо . съчетаването на възможностите , той е проектиран да работи с 3D програми за моделиране като MilkShape 3D. Имате нужда от основно разбиране на TSRW , MilkShape 3D и meshing.Things ви е нужно
The Sims 3
TSR Workshop с MilkShape 3D Работилница плъгини
MilkShape 3D (регистрирана версия , не пробна версия )
3D моделиране софтуер ( ако няма да използвате MilkShape 3D за създаване на окото ) в
Покажи повече инструкции
Клониране на обект

1

Кликнете върху “ Създаване на нов проект “ и изберете подходящата категория ( „Коса „, “ аксесоари „, “ обект“ ) от следващия поп – нагоре диалоговия прозорец.

2

Изберете обект за клониране като референтен обект . Вземете нещо толкова близо в възможно по форма на обекта, който искате да създадете , за да сведе до минимум работата . Можете технически би могло да създаде столче с помощта на леглото , например, но то ще бъде по- трудно да се създаде крайния окото . Натиснете бутона “ Next“.

3

Попълнете “ Наименование на проекта “ с уникално име, което е различно от всеки друг обект в играта, дори и такива , създадени от други творци . Урокът за създаване на обекта в The Sims ресурс препоръчва формат като “ creatorname_objectname_date_time “ .

4

Попълнете „Title “ и „Описание „. Те ще се появят на играчите , така че трябва да бъде описателно . Натиснете бутона “ Next “ и след това кликнете „OK “ върху крайния диалога.

5

Запазване на проекта като . седмичен файл като отправна точка за новия си мрежа.

6

Кликнете върху раздела Mesh , за да видите вашите нива на подробност , или ДБТ . Вземете една LOD и след това кликнете върху бутона Export, който изглежда като папки с червена стрелка, сочеща далеч . Така ще се експортират на окото като WSO файл. . Направете това за всяка LOD , като на всяка отделна името на файла .

Редакция на окото е.
7

Създаване на нов вашата мрежа , използвайки или MilkShape или друга програма за 3D моделиране. Можете да използвате оригиналния обект като отправна точка или създайте нова мрежа от нулата.

8

Оптимизиране на броя на поли . Твърде много Полироли и обектът ще се забави играта , но твърде малко и тя ще изглежда суров и незавършен . Когато се колебаете, се запази общата същият като референтния обект . Потребителите MilkShape могат да използват софтуера DirectX Mesh Инструменти за оптимизиране на поли обвинения . Други 3D моделиране на софтуер може да има свои собствени инструменти за оптимизация

9

Отворете дупките в MilkShape – . Трябва да използвате MilkShape за тази стъпка – и след това изберете File> Import > TSRW Object. Изберете един от . WSO файловете, които са изнесени от TSRW . Сега би трябвало да има два отвора Показан: . Референтния обект и новия си обекта

10

Кликнете върху раздела Bones . Ако няма кости са изброени , пропуснете тази стъпка. В противен случай , кликнете върху всяка кост и след това върху “ SelAssigned . “ Ако оригиналният обект светва , че костите е прикрепен към този обект . Кликнете два пъти върху новия си обект , а след това върху името на костите, а след това върху “ Assign“ да възложи на костта в новия си обект. Export като нов . WSO файл.

11

Повторете стъпки 3 и 4 с всеки . WSO файл изнесени от TSRW .

Довършителни Вашият Object

12

от TSRW , щракнете върху бутона Import намира до бутона Export , който сте използвали преди . Изберете един от . WSO файловете, които са изнесени от MilkShape да бъдете сигурни, той показва правилно .

13

Кликнете върху бутона Auto Генериране Sun Shadows , разположен в непосредствена близост до бутона Import . Това е символ на две стрелки в кръг . Това автоматично ще доведе до правилното сянка мрежата за новия си обект.

14

запазите своя нов очи . Вие все още ще трябва да се създаде UV карти , блъскайте карти и текстури и след това да се слеят всички тези ресурси в TSRW да създадете крайната си цел .

Вашият коментар