Pocket Farkel Инструкции

Легендата разказва, че Сър Albert Farkle създал зарчета игра, която носи неговото име в Исландия през 1300 . Исторически повторни enactors вярват Farkle е с френски произход с моряшки хазартни игри , и дойде в Америка някъде през 17-ти век . Farkle , известен също като 10000 , Greed , Hot Dice , Zonk или Дикс Mille , е игра на зарове с неясни корени и много малки вариации. От 1996 г. , легендарни игри е предлагал на пазара своя собствена версия , Pocket Farkel , с нов правопис и някои специфични правила . Pocket Farkel е игра за две до осем играчи и може да се играе от всеки, който е достатъчно стар, за да го прости arithmetic.Things ви е нужно
Разпечатка на правила за оценяване
листове
Pencil е. 6 зарчета ( шест едностранен )
чаша със зарове MarketBook.bg: Покажи повече инструкции

1

Roll един зар за всеки играч, за да се определи кой започва играта. Re – търкаля всякакви връзки. Играчът с най-високата ролката отива първо и отнема всичките шест зара.

2

Roll всички шест зара , използвайки чашата. Премахнете всички голови зарчета от играта .

3

Изберете дали искате да хвърли останалите отново или спре подвижен и твърдят резултата си. Ако в някой момент, роля и не вкара гол , вие получавате Farkel . Твой ред е приключила и ще загубят всички точки, натрупани в твой ред . В противен случай края ваш ред , когато изберете и преминават на заровете в следващия играч

4

Добавете точки в съответствие със следните правила резултат: .

Ones = 100 точки <Бразилски >

Fives = 50 точки

Три такива = 300 точки

Три двойки = 200 точки

Три тройки = 300 точки

Три четворки = 400 точки

Три петици = 500 точки

Три шестици = 600 точки

Четири от един вид = 1000 точки

Пет от видовете = 2000 точки

Six по рода = 3000 точки

Straight 6.1 = 1500 точки

Three чифт = 1500 точки

Две тризнаци = 2500 точки <Бразилски >

Всяка матрица може да се използва само за да вкара веднъж и трябва да бъде точкуване умират , когато сте го оставете настрана. Така пет могат да бъдат заделени за гол в 50 точки, само по себе си , но не можете да добавите още две петици от по-късен ролка да претендира за 500 точки за три петици . Вие не можете да запаметите отделна шест в надежда за получаване на повече шестици по-късно .

5

Поиграйте си на масата, докато един играч вкара 10 000 точки . Тогава всеки играч получава още една своя страна , за да победи на полувремето , че играч. Играчът с най-много точки е победител.

Публикувано в Games

Вашият коментар